Pohybové schopnosti dětí mladšího školního věku
Thesis title in Czech: | Pohybové schopnosti dětí mladšího školního věku |
---|---|
Thesis title in English: | Motor abilities of primary school children |
Key words: | pohybové schopnosti, mladší školní věk, základní umělecká škola, taneční obor, UNIFITTEST (6-60) |
English key words: | motor abilities, primary school age, elementary art school, dance subject, UNIFITTEST (6-60) |
Academic year of topic announcement: | 2019/2020 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra tělesné výchovy (41-KTV) |
Supervisor: | PaedDr. Jana Hájková |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 18.10.2019 |
Date of assignment: | 11.11.2019 |
Date and time of defence: | 03.06.2020 09:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly |
Date of electronic submission: | 01.05.2020 |
Date of proceeded defence: | 03.06.2020 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD005) |
Opponents: | Mgr. Lucie Kainová |
Guidelines |
listopad 2019 - vypracování teoretické části práce
prosinec 2019 - motorické testy únor 2020 - vyhodnocení motorických testů duben 2020 - odevzdání práce |
References |
Binderová, E. (1990). České lidové tance. Praha: Statní pedagogické nakladatelství.
Blažíčková, E. (2005). Metodika a didaktika taneční výchovy. Praha: Konzervatoř Duncan centre. Jeřábková, J. (1979). Taneční průprava. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. Langmeier, J., & Krejčířová, D. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing, a.s. Měkota, K., & Blahuš, P. (1983). Motorické testy v tělesné výchově. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. Měkota, K., & Novosad, J. (2005). Motorické schopnosti. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého. Perič, T., & Dovalil, J. (2010). Sportovní trénink. Praha: Grada Publishing, a.s. |
Preliminary scope of work |
Cílem práce je zjistit úroveň pohybových schopností dětí mladšího školního věku, které navštěvují Základní uměleckou školu v Chotěboři, taneční obor. Teoretická část práce by se měla zabývat problematikou pohybových schopností, mladšího školního věku a specifikou tanečního oboru na základních uměleckých školách. Základními metodami jsou motorické testy a dotazník. |