Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Hodnocení výkonu žáků v hodinách zeměpisu na čtyřletých gymnáziích
Thesis title in Czech: Hodnocení výkonu žáků v hodinách zeměpisu na čtyřletých gymnáziích
Thesis title in English: Evaluation of pupils performance in geography at four-years high school
Key words: hodnocení ve vzdělávání, kompetenční rámec, funkce a metody pedagogického hodnocení, profesní přesvědčení učitele, teorie šíření inovací, zeměpis, čtyřletá gymnázia
English key words: evaluation in education, competence framework, functions and methods of pedagogical evaluation, teacher's professional beliefs, innovation diffusion theory, geography, four-year gymnasium
Academic year of topic announcement: 2019/2020
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Social Geography and Regional Development (31-340)
Supervisor: doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 09.10.2020
Date of assignment: 13.01.2021
Confirmed by Study dept. on: 13.01.2021
Date of electronic submission:27.07.2023
Date of proceeded defence: 13.09.2023
Opponents: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
 
 
 
References
Laufková, V. (2017). Formativní hodnocení v zahraničí a v České republice. E-Pedagogium (1), s. 89–99.
Laufková, V. (2017a). Formativní hodnocení v praxi české základní školy. Pedagogika, 67(2), s. 126–146.
Laufková, V., Novotná, K. (201). Školní hodnocení z pohledu žáků ORBIS SCHOLAE, 8 (1) 111−127
Spurná, M. (2019). Analýza stavu hodnocení výsledků žáků v ČR a v zahraničí. Podkladová studie, NUV.
Kosíková, V., Černá, K. (2013). Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi . Pedagogika, 3, 372-392
Preliminary scope of work
Cílem práce je zjistit, za co a jakým způsobem jsou žáci hodnoceni ve výuce geografie na gymnáziích. Naplnění tohoto cíle bude vedeno prostřednictvím řízených rozhovorů s učiteli, dotazníkovým šetřením s žáky a popř. i pozorováním vyučování. Obecný rámec práce bude vycházet zejména z literatury zaměřené na problematiku formativního i sumativního hodnocení výkonů jedinců.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html