Hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků v konkrétní ZŠ
Thesis title in Czech: | Hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků v konkrétní ZŠ |
---|---|
Thesis title in English: | Evaluation and self-evaluation of educators at a specific primary school |
Key words: | případová studie, pedagogický pracovník, hodnocení a sebehodnocení, metody hodnocení, kritéria hodnocení |
English key words: | case study, educator, evaluation and self-evaluation, methods of evaluation, criteria of evaluation |
Academic year of topic announcement: | 2018/2019 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Supervisor: | Mgr. Zuzana Svobodová, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 05.09.2019 |
Date of assignment: | 05.09.2019 |
Date and time of defence: | 04.06.2020 08:00 |
Venue of defence: | Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna |
Date of electronic submission: | 15.04.2020 |
Date of proceeded defence: | 04.06.2020 |
Course: | Diploma Thesis Defence (OSZD004SM) |
Opponents: | prof. PaedDr. Ivan Pavlov, Ph.D. |
Guidelines |
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana
„O podrobnostech pro závěrečné práce“. |
References |
HRONÍK, František. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1458-2.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 5. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8. PILAŘOVÁ, Irena. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2042-5. PLAMÍNEK, Jiří. Týmová spolupráce a hodnocení lidí. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2796-7. SCOTT-LENNON, Frank. Hodnocení Management do kapsy 12. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-216-4. ŠULEŘ, Oldřich. Manažerské techniky III. Olomouc: Rubico, 2003. ISBN 80-85839-87-3. WAGNEROVÁ, Irena. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2361-7. |
Preliminary scope of work |
Bakalářská práce se zabývá podrobným zkoumáním hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na základní škole. Teoretická část shrnuje základní metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků. Empirická část podrobně popisuje hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na konkrétní státní základní škole v Liberci a soustředí se na komparaci využívání této dovednosti ze strany vedení školy i samotných pedagogických pracovníků.
Cíl práce: Cílem bakalářské práce je komplexně zanalyzovat a popsat proces hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků a na základě rozhovorů a dotazníkového šetření prozkoumat metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na konkrétní státní základní škole v Liberci, postihnout subjektivní vnímání ředitele školy i pedagogických pracovníků k hodnocení a sebehodnocení. Metody výzkumu: případová studie, rozhovor s ředitelem školy, dotazník pro pedagogické pracovníky, rozhovory s pedagogickými pracovníky |