Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Angažovanost zaměstnanců v reklamních agenturách v České republice
Thesis title in Czech: Angažovanost zaměstnanců v reklamních agenturách v České republice
Thesis title in English: Engagement of employees in advertising agencies in the Czech Republic
Key words: pracovní angažovanost, zaměstnanci, reklamní agentura, firemní kultura, Gallup
English key words: work engagement, employees, advertising agency, corporate culture, Gallup
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 17.07.2019
Date of assignment: 17.07.2019
Date and time of defence: 17.06.2021 08:00
Venue of defence: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Date of electronic submission:03.05.2021
Date of proceeded defence: 17.06.2021
Opponents: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
References
AMRSTRONG, Michael. Armstrong's Handbook of Human Resource Management Practice. London, 2009. ISBN 978-0-7494-5242-1.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy : 10. vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
BLÁHA, Jiří. Pokročilé řízení lidských zdrojů. Brno: Edika, 2013. ISBN 978-80-266-0374-0.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. [Pardubice]: Univerzita Pardubice, 2017. ISBN 978-80-7560-099-8.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Brno: Computer Press, c2006. ISBN 80-251-1250-0.
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: Vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2636-3.
HORVÁTHOVÁ, Petra, Jiří BLÁHA a Andrea ČOPÍKOVÁ. Řízení lidských zdrojů: nové trendy. Praha: Management Press, 2016. ISBN 978-80-7261-430-1.
ISBN 978-0-7494-5242-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
NAKONEČNÝ, Milan. Sociální psychologie organizace. Praha: Grada, 2005. Psyché (Grada). ISBN 80-247-0577-X.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978_80-7261-178-2.
ŠTIKAR, Jiří. Psychologie ve světě práce. Praha: Karolinum, 2003. ISBN 80-246-0448-5.
TRUSS, Catherine, Rick DELBRIDGE, Kerstin ALFES, Amanda SHANTZ a Emma SOANE. Employee Engagement in Theory and Practice. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2014. ISBN 978-0-415-65741-9.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada, 2004. Psyché (Grada). ISBN 80-247-0405-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html