Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Vizuální komunikace českých handmade módních značek na sociálních médiích
Thesis title in Czech: Vizuální komunikace českých handmade módních značek na sociálních médiích
Thesis title in English: Visual Communication of Czech Handmade Fashion Brands on Social Media
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Electronic Culture and Semiotics (24-KEKS)
Supervisor: Mgr. Irena Řehořová, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 21.02.2019
Date of assignment: 21.02.2019
Date of electronic submission:28.06.2019
Date of proceeded defence: 11.09.2019
Course: Thesis defence (YMM16OB)
Opponents: Mgr. Martin Švantner, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
V současné době je vizuální komunikace převládající formou komunikace u módních značek, jelikož marketing dnes vzkvétá hlavně po stránce vizuální. V mé práci se pokusím zjistit, jak dnešní handmade módní značky tvoří svou vizuální identitu na sociálních mediích, jaká je jejich vizuální prezentace na těchto sociálních mediích a jaké používají komunikační nástroje. Zaměřím se především na lokální handmade módní značky, které jsou poměrně nové na českém trhu, ale celkem zdatné ve vizuální komunikace pomocí sociálních médií.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html