Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně
Thesis title in Czech: Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně
Thesis title in English: Methodology of student recruitment for a salesperson field of study at SŠO in Kolín
Key words: nábor studentů, obchod, prodavač, historie oboru, dotazníkové šetření
English key words: student recruitment, business, salesperson, history of discipline, questionnaire survey
Academic year of topic announcement: 2018/2019
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Supervisor: PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 03.09.2018
Date of assignment: 11.11.2018
Date and time of defence: 05.09.2019 14:00
Venue of defence: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Date of electronic submission:10.07.2019
Date of proceeded defence: 05.09.2019
Course: Diploma Thesis (OSZD004)
Opponents: PhDr. Alena Thorovská
 
 
 
Guidelines
Bakalářská práce se bude věnovat metodice náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně. Je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na historii oboru prodavač, kde seznamuje čtenáře práce i s historií obchodu. Dále poukazuje na faktory ovlivňující výběr střední školy a na SŠO v Kolíně. Praktická část práce se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo zpracováno na základě informací studentů prvních až třetích ročníků SŠO v Kolíně. Cílem bakalářské práce je vytvoření brožury budoucím studentům SŠO v Kolíně, která poskytne žákovi základní školy odpovědi na jeho otázky o studiu a představách o uplatnění na trhu práce z pohledu současných studentů školy.
References
NOVOTNÁ, Naděžda. Bakalářská práce ‚Motivy vedoucí k výběru střední školy“. Uloženo v archívu UHK.

ČAKRT, Michal. Typologie osobnosti: volba povolání, kariéra a profesní úspěch. Praha: Management Press (vydavatelství), 2010. ISBN 978-80-7261-220-8.

WALTEROVÁ, Eliška a David GREGER. Přechod žáků ze základní na střední školu: pohledy z výzkumů. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-179-9.

HLAĎO, Petr, Zuzana HRUBCOVÁ a Antonín MEZERA. Sebepoznávání. Praha: Raabe, 2015. Dobrá škola. ISBN 978-80-7496-182-3.

BABANOVÁ, Anna, Jitka HAUSENBLASOVÁ, Jitka KOLÁŘOVÁ, Tereza KROBOVÁ a Irena SMETÁČKOVÁ. Volba povolání bez předsudků: metodika projektového dne pro základní školy. V Praze: Gender Studies, 2014. ISBN 978-80-86520-48-3.

TOMŠÍK, Pavel a Jiří DUDA. Řízení lidských zdrojů. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011. ISBN 978-80-7375-556-0.
Preliminary scope of work
Úvod
TEORETICKÁ ČÁST
Historie oboru prodavač
Obchod
Prodavač
Faktory ovlivňující výběr střední školy
Střední škola obchodní Kolín
Historie školy
Charakteristika školy
Studijní obory
Obor-prodavač smíšeného zboží
Nábor studentů
Ročníky
1. ročník
2. ročník
3. ročník
Závěrečná zkouška
PRAKTICKÁ ČÁST
Cíl a metodika praktické části
Výběr nástroje ke sběru dat
Analýza získaných dat
Závěr praktické části
Závěr
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html