Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně
Thesis title in Czech: | Metodika náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně |
---|---|
Thesis title in English: | Methodology of student recruitment for a salesperson field of study at SŠO in Kolín |
Key words: | nábor studentů, obchod, prodavač, historie oboru, dotazníkové šetření |
English key words: | student recruitment, business, salesperson, history of discipline, questionnaire survey |
Academic year of topic announcement: | 2018/2019 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Supervisor: | PhDr. Helena Marinková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 03.09.2018 |
Date of assignment: | 11.11.2018 |
Date and time of defence: | 05.09.2019 14:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Date of electronic submission: | 10.07.2019 |
Date of proceeded defence: | 05.09.2019 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD004) |
Opponents: | PhDr. Alena Thorovská |
Guidelines |
Bakalářská práce se bude věnovat metodice náboru studentů pro obor prodavač na SŠO v Kolíně. Je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část práce se zaměřuje na historii oboru prodavač, kde seznamuje čtenáře práce i s historií obchodu. Dále poukazuje na faktory ovlivňující výběr střední školy a na SŠO v Kolíně. Praktická část práce se věnuje dotazníkovému šetření, které bylo zpracováno na základě informací studentů prvních až třetích ročníků SŠO v Kolíně. Cílem bakalářské práce je vytvoření brožury budoucím studentům SŠO v Kolíně, která poskytne žákovi základní školy odpovědi na jeho otázky o studiu a představách o uplatnění na trhu práce z pohledu současných studentů školy. |
References |
NOVOTNÁ, Naděžda. Bakalářská práce ‚Motivy vedoucí k výběru střední školy“. Uloženo v archívu UHK.
ČAKRT, Michal. Typologie osobnosti: volba povolání, kariéra a profesní úspěch. Praha: Management Press (vydavatelství), 2010. ISBN 978-80-7261-220-8. WALTEROVÁ, Eliška a David GREGER. Přechod žáků ze základní na střední školu: pohledy z výzkumů. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-179-9. HLAĎO, Petr, Zuzana HRUBCOVÁ a Antonín MEZERA. Sebepoznávání. Praha: Raabe, 2015. Dobrá škola. ISBN 978-80-7496-182-3. BABANOVÁ, Anna, Jitka HAUSENBLASOVÁ, Jitka KOLÁŘOVÁ, Tereza KROBOVÁ a Irena SMETÁČKOVÁ. Volba povolání bez předsudků: metodika projektového dne pro základní školy. V Praze: Gender Studies, 2014. ISBN 978-80-86520-48-3. TOMŠÍK, Pavel a Jiří DUDA. Řízení lidských zdrojů. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011. ISBN 978-80-7375-556-0. |
Preliminary scope of work |
Úvod
TEORETICKÁ ČÁST Historie oboru prodavač Obchod Prodavač Faktory ovlivňující výběr střední školy Střední škola obchodní Kolín Historie školy Charakteristika školy Studijní obory Obor-prodavač smíšeného zboží Nábor studentů Ročníky 1. ročník 2. ročník 3. ročník Závěrečná zkouška PRAKTICKÁ ČÁST Cíl a metodika praktické části Výběr nástroje ke sběru dat Analýza získaných dat Závěr praktické části Závěr |