Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole
Thesis title in Czech: Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole
Thesis title in English: Mentoring of novice teacher in kindergarten
Key words: vzdělávání, mentorink, mentor, mentee, začínající učitel, mateřská škola
English key words: Education, mentoring, mentor, mentee, novice teacher, kindergarden
Academic year of topic announcement: 2016/2017
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Supervisor: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 19.05.2017
Date of assignment: 19.05.2017
Date and time of defence: 29.05.2018 13:00
Venue of defence: Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř
Date of electronic submission:19.04.2018
Date of proceeded defence: 29.05.2018
Course: Diploma Thesis (OSZD004SM)
Opponents: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
 
 
 
Guidelines
Práce bude vypracována v souladu s opatřením děkana 37/2017 a s ideovým projektem závěrečné práce.
References
ANDRYS, O., Podpora začínajících učitelů z pohledu České školní inspekce, 2017 http://konference.nidv.cz/#konference-prednasejici

BRUMOVSKÁ, T., MÁLKOVÁ, G., Mentoring: výchova k profesionálnímu dobrovolnictví. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-772-5.

BULANT, M., Dobrá zpráva – do českých škol se vrací mentoring. Týdeník školství, 2015, roč. 23 (11), s. 1,5. ISSN 1210-8316.

ČÁBALOVÁ, D., Pedagogika, Grada Publishing, a.s., 2011, ISBN: 978-80-247-2993-0.

DLABOLA, Z., Mentoring, tentokrát optikou ředitele. Řízení školy, 2017, roč. 14 (12), s. 22. ISSN 1214-8679.

DOBROVOLNÁ, S., Počátky mentoringu v Česku. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, 2014/2015, roč. 139 (1), s. 5 – 11, ISSN 0323-0449.
Preliminary scope of work
Cílem práce je popsat formy mentorinku začínajících učitelů v mateřské škole. Cíle bude dosaženo prostřednictvím teoretického vymezení problematiky a následného empirického zjišťování prostřednictvím kvantitativních výzkumných metod.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html