Využití sociálních sítí v sociálních podnicích
Thesis title in Czech: | Využití sociálních sítí v sociálních podnicích |
---|---|
Thesis title in English: | Using of social network in social enerprises |
Key words: | Sociální podnik, sociální podnikání, sociální sítě, sociální média, Facebook, Instagram |
English key words: | Social enterprise, social enterpreneurship, social sites, social media, Facebook, Instagram |
Academic year of topic announcement: | 2016/2017 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Media Studies (23-KMS) |
Supervisor: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 18.07.2017 |
Date of assignment: | 18.07.2017 |
Date and time of defence: | 20.06.2018 08:00 |
Venue of defence: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012 |
Date of electronic submission: | 04.05.2018 |
Date of proceeded defence: | 20.06.2018 |
Opponents: | Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D. |
URKUND check: | ![]() |
References |
DOHNALOVÁ, Marie. PRŮŠA, Ladislav. a kol. Sociální ekonomika. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2011. 176 s. ISBN 978-80-7357-573-1. – Kniha definuje a analyzuje sociální podniky v zahraničí a v České republice, zaměřuje se také na sociální ekonomiku spojenou s těmito podniky a další ekonomické a doplňkové činnosti.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Vyd. 1. Zlín: VERBUM, 2011. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9. – Kniha analyzuje, jak v dnešní době funguje marketing a marketingová komunikace v neziskových organizacích. Definuje druhy marketing a specifika marketingu v jednotlivých oborech působnosti neziskových organizací. PAVLÍČEK, Antonín. Nová media a sociální sítě. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2010. 181 s. ISBN 978-802-4517-421. – Kniha se zabývá charakteristikou a rozborem nových médií, webu druhé generace a sociálních sítí. V knize je rozebíraná teoretická i praktická část využití těchto médií. STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8. – Kniha je příručkou, jak efektivně využít sociálních médií. Autor nás učí, jak si správně nastavit cíle, získat odezvu a mít ty žádané zisky a výsledky. TREADAWAY, Chris. SMITH, Mari. Marketing na Facebooku. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2013. 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8. – Kniha je příručkou, jak efektivně využít sociální sítě Facebook. Autor nás učí, jak připravit marketingovou strategii, jak ji správně monitorovat a vyhodnotit. Kniha obsahuje reálné příklady a rozhovory zabývající se tímto tématem. |
Preliminary scope of work |
Cílem mé práce je analýza aktivit na sociálních sítí vybraných sociálně prospěšných podniků. Tyto podniky nejčastěji používají facebook a případně twitter a instagram. Byly vybrány dva české sociální podniky: Baby Office a InBáze. Náplní práce bude analyzovat jednotlivé příspěvky na jejich sítích a definovat, jaký obsah nejlépe funguje, co se týče sdílení, liků, celkových reakcí i počtu fanoušků. Výsledky budou vyhodnoceny a následně upraveny do metodiky vhodné pro podobné podniky. |
Preliminary scope of work in English |
The objective of my work is to analyze activities on social networks of selected socially beneficial enterprises. These enterprises most often use facebook and possibly twitter and instagram. Selected social enterprises are Baby Office and InBáze. The work will analyze posts on their social networks and define what content works the best related to shares, likes, total reactions and number of fans. The results will be evaluated and then adapted to the methodology appropriate for similar interprises. |