Your browser does not support JavaScript, or its support is disabled. Some features may not be available.
Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Thesis title in Czech:
Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Thesis title in English:
The impact of inquiry-based science education in chemistry and biology
Key words:
Badatelsky orientovaná výuka, Vnitřní motivace žáků, Dotazník IMI, Výuka chemie, Výuka přírodopisu
English key words:
Inquirybased science education, Internal motivation of pupils, IMI questionnaire, Chemistry teaching, Science teaching
Academic year of topic announcement:
2015/2016
Thesis type:
dissertation
Thesis language:
čeština
Department:
Department of Chemistry Education (31-280)
Supervisor:
doc. RNDr. Milada Teplá, Ph.D.
Author:
hidden - assigned by the advisor
Date of registration:
12.10.2016
Date of assignment:
12.10.2016
Date of electronic submission: 28.01.2021
Date of proceeded defence:
23.03.2021
Opponents:
doc. RNDr. Věra Čížková, CSc.
RNDr. Anna Bayerová, Ph.D.
Preliminary scope of work
Práce se bude zabývat vlivem badatelských aktivit na vnitřní motivaci žáka a též na úroveň dosažených znalostí. badatelské aktivity budou srovnávány s tradičním stylem výuky. Výzkum bude prováděný v předmětech přírodopis a chemie.