Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
Thesis title in Czech: Úloha ředitele při implementaci plánu profesního rozvoje do praxe mateřské školy
Thesis title in English: Role of the principal of the school to implement a career development plan into practice, the nursery school
Key words: Klíčové kompetence, plán profesního rozvoje, komunikace, plánování, hodnocení, kariéra, motivace, mentoring
English key words: Key competences, career development plan, communication, planning, assessment, career, motivation, mentoring
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Supervisor: PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 03.09.2015
Date of assignment: 03.09.2015
Date and time of defence: 13.09.2016 14:45
Venue of defence: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Date of electronic submission:13.07.2016
Date of proceeded defence: 13.09.2016
Course: Diploma Thesis (OSZD004SM)
Opponents: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
 
 
 
Guidelines
Práce bude vypracována na základě schváleného ideového plánu, popsanými metodami a za použití uvedené literatury. Studentka je povinna dodržet stanovený cíl a téma práce a realizovat výzkumný postup v souladu s cílem. V interpretaci získaných dat i při stanovení závěru musí postupovat objektivně, formální stránka a citování literatury bude odpovídat pokynům v metodickém materiálu pro závěrečné práce vydaném CŠM PedFUK v Praze. Práce musí splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce, autorka práce tím dokládá dostatečnou kompetentnost pro další odbornou činnost.
References
Píšová,M. Mentoring v učitelství, Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011, ISBN 978-80-7290-589-8
Píšová, M. Portfolio v profesní přípravě učitele, Pardubice:univerzita Pardubice, 2007, ISBN 978-80-7395-024-8
Píšová,M. Teorie a výzkum expernosti v učitelské profesi, Brno: Masarykova univerzita, 2011, IBSN 978-80-210-5744-9
Syslová,Z. Profesní kompetence učitele mateřské školy, Praha:Grada, 2013, ISBN 978-80- 247-4309-7
Šikýř,M. Personalistika v řízení školy, Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, ISBN 978-80-7357-901-2
Kociánová,R. Personální činnosti a metody personální práce, Praha:Grada, 2010, ISBN 978-80-247-2497-3
Bělohlávek,F. Jak vést rozhovory s podřízenými, Praha: Grada, 2009, ISBN 978-80-247-2313-6
Trunda,J. Profesní portfolio učitele:soubor metod k hodnocení a sebehodnocení, Praha:Národní ústav pro vzdělávání, 2012, ISBN 97880-87063-62-0
Tomková,A. Rámec profesních kvalit učitele, Praha: Národní institut pro vzdělávání, 2012, ISBN 978-80-87063-64-4
Armstrong,M.,Stephens,T. Managment a leadership, Praha: Grada 2008, ISBN 978-80-247-2177-4
Preliminary scope of work
Cílem bakalářské práce je zmapovat přístup ředitelů mateřských škol k využití plánu profesního rozvoje v jejich praxi.
Autorka se zaměření především na zda možnosti průběžného vyhodnocování plánu profesního rozvoje ze strany ředitelů škol i jednotlivých učitelů; na zjištění obecného přístupu a postoje ředitelů mateřských škol k tvorbě a následné práci s plány profesního rozvoje; na způsob vedení hodnotících rozhovorů (ředitel - učitel).
Teoretická část bude mimo jiné zahrnovat i problematiku hodnocení pracovníků, plánování osobního rozvoje, změnu jako nedílnou součást implementace nových postupů. Empirická část bude zpracována v návaznosti na teoretická východiska, použito bude dotazníkové šetření.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html