Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Thesis title in Czech: Efektivita výuky házenkářských dovedností na vybraných ZŠ ve vybraném regionu
Thesis title in English: Effectivity of handball skills in selcted secondary schools in Prague
Key words: Házená, herní činnosti jednotlivce, didaktika, tělesná výchova
English key words: Handball, game activities of individuals, didactics, physical education
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Sportovní hry (51-600300)
Supervisor: PaedDr. Martin Tůma, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 25.08.2015
Date of assignment: 25.08.2015
Date and time of defence: 09.05.2017 13:30
Venue of defence: FTVS UK, José Martího 31, Praha 6, UC2-2, C218, Seminární místnost katedry sportovních her
Date of electronic submission:06.04.2017
Date of submission of printed version:06.04.2017
Date of proceeded defence: 09.05.2017
Opponents: PhDr. Mario Buzek, CSc.
 
 
 
Guidelines
Seznámení se základy sportovních her je jedním z možných cílů vzdělávacích programů na základních školách. K účasti v modifikovaném utkání si žáci potřebují osvojit základní dovednosti (herní činnosti jednotlivce). Cílem práce je kvalitativní hodnocení úrovně vybraných házenkářských dovedností na školách ve vybraném regionu. Pro srovnání efektivity výuky budou vybrány školy, kde je výuka házené zařazována pravidelně a školy, kde je zařazována nárazově nebo vůbec. K dosažení cíle je třeba splnit následující úkoly:
1. Provést literární rešerši literatury zabývající se výukou házené ve škole
2. Provést selekci sledovaných dovedností
3. Stanovit kritéria pro kvalitativní hodnocení vybraných dovedností
4. Shromáždit kvantitativní údaje o obsahu výuky TV (se zřetelem na házenou) ve sledovaných třídách
5. Provést kvalitativní hodnocení sledovaných dovedností
6. Pokusit se o analýzu vztahů zjištěných dat
7. Formulovat závěry a případně doporučení pro změny programů
References
1. ŠAFAŘÍKOVÁ, J. Házená: edice metodických textů pro školní i mimoškolní tělesnou výchovu a sport 11-15letých žáků. Praha : NS svoboda, 1998
2. EMRICH, A. Spielend Handball lernen in Schule und Verein. Wiebelsheim : Limpert, 2003
3. ČERNÝ, T., KUFNER, M. Miniházená ve škole. Praha : Český svaz házené, 2006
4. KLIMTOVÁ, Hana. Metodika výuky tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ z pohledu pedagogické
praxe [online]. Ostrava : Ostravská univerzita, 2010 [cit. 06.10.2011]. Dostupné z WWW:
<http://projekty.osu.cz/synergie/dok/opory/klimtova-metodika-vyuky-telesne-vychovy-na-2-
stupni-zs.pdf>.
5. LUND, A., SPÄTE, D. Házená ve škole. Praha : Český svaz házené, 2012
6. HIANIK, J. Hádzaná v telocvični. Bratislava : Slovenský zväz hádzanej, 2011
a další dle pokynů vedoucího práce
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html