Jaké jsou možnosti využití rituálů v prostředí mateřské školy
Thesis title in Czech: | Jaké jsou možnosti využití rituálů v prostředí mateřské školy |
---|---|
Thesis title in English: | What are the possibilities of utilizing rituals in the kindergarten environment |
Key words: | Rituál, třídní klima, školní klima, prosociální edukace, prostředky výchovy, mateřská škola |
English key words: | Ritual, classroom climate, school climate, prosocial education, means of upbringing, kindergarten |
Academic year of topic announcement: | 2014/2015 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Supervisor: | prof. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 18.01.2015 |
Date of assignment: | 16.03.2015 |
Date and time of defence: | 16.05.2016 14:00 |
Venue of defence: | M. Rettigové 4, Praha 1, R217, 217, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Date of electronic submission: | 14.04.2016 |
Date of proceeded defence: | 16.05.2016 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD004) |
Opponents: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Guidelines |
I. Studující vyhledá a zpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Zpracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice.
II. Studující navrhne a realizuje empirické šetření, vypracuje popis výzkumné metodologie. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky. III. Všechny zásadní kroky studující průběžně konzultuje s vedoucím práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům Opatření děkana 8/2015 a Přílohy č. 1 k tomuto opatření. |
References |
DUHIGG, Charles. Síla zvyku: proč děláme, co děláme, a jak to změnit. Brno : BizBooks, 2013.
KARLOVÁ, Jana. Slavnosti a rituály jako zpráva o obrazu světa. Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2013. KAŠČÁK, Ondrej. Škola ako rituálny priestor. 1. vyd. Trnava : Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2010. KAUFMANN-HUBER, Gertrud. Děti potřebují rituály. Praha : Portál, 1998. |