Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Komparace sociální pomoci nestátní neziskové organizace a státu a jejich rolí při poskytování této pomoci
Thesis title in Czech: Komparace sociální pomoci nestátní neziskové organizace a státu a jejich rolí při poskytování této pomoci
Thesis title in English: Comparison of social assistance of non-profit organization and state and their roles in providing this assistance
Key words: marketing, strategie, reklama, propagace, neziskový sektor, nadační fond Dobrý anděl
English key words: marketing, strategy, advertising, promotion, nonprofit sector, endowment fund Good Angel
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme SHV - Social Sciences Module (24-SM)
Supervisor: Mgr. Magdaléna Šťovíčková Jantulová
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 29.11.2014
Date of assignment: 29.11.2014
Confirmed by Study dept. on: 20.04.2016
Date of electronic submission:05.05.2016
Date of proceeded defence: 30.05.2016
Course: Thesis Defence (YAK47005)
Opponents: Mgr. et Mgr. Ondřej Špaček, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi a propagací nadačního fondu Dobrý anděl. Práce bude obsahovat představení nadačního fondu (a to jeho české i slovenské verze), vymezení klíčových pojmů a popis marketingových strategií typických pro neziskový sektor.
Preliminary scope of work in English
The bachelor thesis deals with marketing strategies and campaigns of endowment fund Good Angel. The thesis will include an introduction of endowment fund (its Czech and Slovak version), definition of key concepts and description of marketing strategies for nonprofit organizations.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html