Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod RWCT
Thesis title in Czech: Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí metod RWCT
Thesis title in English: Development of literacy using the RWCT methods
Key words: program a metody RWCT, čtenářská gramotnost, čtenářství, Český jazyk a literatura
English key words: Programme and methods RWCT, reading literacy, reading, Czech language and literature
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Supervisor: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor, waiting for guarantor's approval
Date of registration: 09.11.2014
Date of assignment: 12.11.2014
Date and time of defence: 18.05.2016 09:00
Venue of defence: M. Rettigové 4, Praha 1
Date of electronic submission:09.03.2016
Date of proceeded defence: 18.05.2016
Course: Diploma Thesis (OSZD005)
Opponents: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Guidelines
1.Prostudování odborné literatury
2.Formulování cílů DP a výzkumných otázek: Analyzovat metody RWCT z hlediska možností rozvoje složek čtenářské gramotnosti. Vypracovat případovou studii učitelky, která dlouhodobě používá metody RWCT k rozvoji čtenářské gramotnosti a čtenářství svých žáků. Mohou metody RWCT rozvíjet všechny složky čtenářské gramotnosti a čtenářství?
3.Vypracování diplomové práce:
a/ Cíle práce
b/Teoretické zpracování problému - zvl. analýza metod RWCT z hlediska možností rozvoje složek čtenářské gramotnosti
c/Výzkumná část - případová studie učitelky, s důrazem na zastoupení složek ČG a místo metod RWCT v jejím pojetí rozvoje čtenářské gramotnosti a čtenářství žáků
d/Závěry DP
References
Košťálová, H., Šafránková, K., Hausenblas, O., Šlapal, M. Čtenářská gramotnost jako vzdělávací cíl pro každého žáka. Praha: ČŠI 2010.
Steelová, J.L. et al. Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Příručky I.-VIII. Praha: OSI 1998.
Tomková, A. Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole. Praha: PedF UK 2007.
Vykoukalová, V., Wildová, R. Čtenářská gramotnost žáků 1.stupně a možnosti jejího rozvoje. Praha: PedF UK 2013.
Zachová, A., Wildová, R. Čtenářství a čtenářská gramotnost. Vlkov 2013.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html