Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Celulitida jako sociální fenomén: Analýza českého tisku
Thesis title in Czech: Celulitida jako sociální fenomén: Analýza českého tisku
Thesis title in English: Cellulite as a social phenomenon: Analysis of Czech print
Key words: celulitida, sociální fenomén, konstrukt, český tisk, analýza, gender, kvantitativní analýza, kvalitativní analýza, pomerančová kůže, média, reklama, skrytá reklama, ideál krásy, nemoc, vada na kráse
English key words: cellulite, social phenomenon, construct, Czech press, analysis,gender, quantitative analysis, qualitative analysis, skin like an orange, media, advertising, hiden advertising, beauty ideal, illness, defect of the beauty
Academic year of topic announcement: 2014/2015
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Gender Studies (24-KGS)
Supervisor: Ing. Petr Pavlík, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 04.11.2014
Date of assignment: 04.11.2014
Date of electronic submission:23.06.2016
Date of proceeded defence: 22.09.2016
Course: Thesis Defence (YMGOBH00)
Opponents: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Diplomová práce je zaměřena na výzkum historie vzniku představy o celulitidě jako nemoci v českém tisku a její konstruování v současnosti. Zabývá se rozvojem a medializací této představy, díky které se z běžného fyziologického faktu, který zde byl vždy, stala nemoc. V rámci diplomové práce budu zkoumat nakolik je celulitida konstruktem, vytvořeným reklamním průmyslem, zneužívajícím a podporujícím normativní představy o ideálním ženském těle.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html