Přírodovědná gramotnost a její rozvoj s využitím učebních úloh v chemii pro oblast ISCED 2
Thesis title in Czech: |
Přírodovědná gramotnost a její rozvoj s využitím učebních úloh v chemii pro oblast ISCED 2 |
Thesis title in English: |
Scientific literacy and its development by using learning tasks in Chemistry for ISCED 2 level |
Key words: |
výuka chemie, PISA, přírodovědná gramotnost, učební úlohy |
English key words: |
teaching of chemistry, PISA, scientific literacy, learning tasks |
Academic year of topic announcement: |
2014/2015 |
Thesis type: |
dissertation |
Thesis language: |
čeština |
Department: |
Department of Chemistry Education (31-280) |
Supervisor: |
RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. |
Author: |
hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: |
05.10.2014 |
Date of assignment: |
06.10.2014 |
Date and time of defence: |
20.09.2018 10:00 |
Date of electronic submission: | 13.06.2018 |
---|
Date of proceeded defence: |
20.09.2018 |
Opponents: |
doc. RNDr. Marta Klečková, CSc. |
|
prof. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc. |
|
|
|
|
Advisors: |
prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D. |
|
|
|
|
Preliminary scope of work |
Studium využití učebních úloh za účelem rozvoje přírodovědné gramotnosti žáků v chemii. |
Preliminary scope of work in English |
Study on using learning tasks in chemistry for scientific literacy development. |