Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat
Thesis title in Czech: | Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat |
---|---|
Thesis title in English: | Developing scientific literacy in pre-primary education through environmental themes |
Key words: | přírodovědná gramotnost, preprimární vzdělávání, udržitelný rozvoj, lesní mateřské školky, rámcový vzdělávací program, kognitivní vývoj, školní vzdělávací program |
English key words: | Scientific Literacy, Pre-Primary Education, Sustainable Development, Outdoor preschool, Framework Education Program, Cognitive Development, School Education Program |
Academic year of topic announcement: | 2013/2014 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Programme Social and Cultural Ecology (24-KSKE) |
Supervisor: | doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D. |
Author: | hidden![]() |
Date of registration: | 04.08.2014 |
Date of assignment: | 04.08.2014 |
Date of electronic submission: | 06.05.2016 |
Date of proceeded defence: | 02.06.2016 |
Course: | Thesis Defence (YM4A1EKO1) |
Opponents: | PhDr. Václav Pumpr, CSc. |