Plánování reklamních kampaní v TV pomocí evolučních algoritmů
Thesis title in Czech: | Plánování reklamních kampaní v TV pomocí evolučních algoritmů |
---|---|
Thesis title in English: | Evolutionary algorithms for TV commercial planning |
Key words: | reklamní kampaň, evoluční algoritmus, plánování |
English key words: | TV commercial, evolutionary algorithm, planning |
Academic year of topic announcement: | 2013/2014 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic (32-KTIML) |
Supervisor: | Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 20.06.2014 |
Date of assignment: | 30.07.2014 |
Confirmed by Study dept. on: | 05.09.2014 |
Date and time of defence: | 09.09.2015 12:00 |
Date of electronic submission: | 30.07.2015 |
Date of submission of printed version: | 30.07.2017 |
Date of proceeded defence: | 09.09.2015 |
Opponents: | Mgr. Roman Neruda, CSc. |
Guidelines |
Při plánování reklamních kampaní v TV je žádoucí dosáhnout vysokého počtu zhlédnutí reklamy velkou částí dané cílové skupiny diváků. Zároveň je potřeba splnit různé omezující podmínky, které mimo jiné určují cenu za kampaň.
Základní úlohou je rozvrhnout reklamu na jednotlivé skupiny televizních kanálů a do jednotlivých částí dne v rámci těchto skupin podle daných omezení. Cílem práce je prozkoumat vhodnost evolučních algoritmů pro řešení toho typu problému a navrhnout algoritmus, který bude tento problém schopný řešit. Navržený algoritmus by měl poskytnout řešení v řádu minut. Práce bude vypracována ve spolupráci se společností Adwind Software, a. s. |
References |
[1] Michalewicz, Zbigniew, and David B. Fogel. How to solve it: modern heuristics. Springer, 2004.
[2] Yaochu Jin, Surrogate-assisted evolutionary computation: Recent advances and future challenges, Swarm and Evolutionary Computation, Volume 1, Issue 2, June 2011, Pages 61-70, ISSN 2210-6502 |