Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 391)
Thesis details
   Login via CAS
Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Thesis title in Czech: Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Thesis title in English: Brand building of Gorillaz and its specific image within the music market
Key words: Budování značky, značka, Gorillaz, marketing, hudební trh, image
English key words: Brand building, brand, Gorillaz, marketing, music market, image
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 18.06.2014
Date of assignment: 18.06.2014
Date and time of defence: 15.06.2015 00:00
Venue of defence: FSV Praha 1
Date of electronic submission:14.05.2015
Date of proceeded defence: 15.06.2015
Opponents: PhDr. Wadim Strielkowski, M.Sc., Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
Preliminary scope of work
Práce se bude věnovat způsobu budování značky hudební skupiny Gorillaz. Jedná se o unikátní hudební projekt s positioningem virtuální skupiny, která existuje pouze ve specifickém výtvarném ztvárnění a v myslích posluchačů. Díky tajuplné image se z Gorillaz stal moderní, komerčně úspěšný fenomén uměleckého světa. Rád bych tedy z marketingového hlediska analyzoval možné příčiny úspěchu této netradiční hudební skupiny. Budu při tom vycházet z teorie budování značky, jíž aplikuji na příkladu Gorillaz. Zabývat se budu kompletní komunikací skupiny, její image, merchandisingem, ale také propagací hudebních vystoupení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html