Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 385)
Thesis details
   Login via CAS
Kyborgové v reklamě na mobilní telefony
Thesis title in Czech: Kyborgové v reklamě na mobilní telefony
Thesis title in English: Cyborgs in Advertising on Mobile Phones
Key words: kyborg, reklama, sémiotika, extenze, tělo
English key words: cyborg, advertisements, semiotics, extension, body
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Electronic Culture and Semiotics (24-KEKS)
Supervisor: Mgr. Radana Šafaříková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 15.11.2013
Date of assignment: 15.11.2013
Date of electronic submission:02.01.2015
Date of proceeded defence: 13.02.2015
Course: Thesis Defence (YMMM4A10)
Opponents: Mgr. Bc. Tomáš Kladný
 
 
 
Preliminary scope of work
Diplomová práce chce poukázat semiotickou analýzou na zobrazení mobilních telefonů v současných internetových reklamách vybraných značek. Analýza se bude opírat o Mytologii R. Barthese, Manifest kyborgů D. Haraway a strukturálně sémiotické analýzy o marketingu. Předmětem zkoumání je reklama na mobilní telefony ve vztahu k technologii, diskurzu a mýtům, jež vytváří. Internetová reklama je samostatné médium, přímo oslovující zákazníky mobilních značek. Její specifičností je stejnost pro všechny země a angličtina jako jediný jazyk komunikace. V této internetové reklamě jsou tři okruhy spojení s komunikačními technologiemi, které budou postupně analyzovány.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html