Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Sémiotická analýza animované reklamy
Thesis title in Czech: Sémiotická analýza animované reklamy
Thesis title in English: Semiotic analysis of animated ads
Key words: sémiotika v reklamě, reklama, televizní reklama, animovaná reklama, animace, sémiotická analýza, kódování, denotace, konotace, obraz
English key words: semiotic in advertising, advertising, TV advertisening, animated ad, animation, semiotic analysis, encoding, denotation, connotation, image
Academic year of topic announcement: 2013/2014
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Electronic Culture and Semiotics (24-KEKS)
Supervisor: Mgr. Aleš Svoboda
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 12.11.2013
Date of assignment: 12.11.2013
Date of electronic submission:05.01.2015
Date of proceeded defence: 13.02.2015
Course: Thesis Defence (YMMM4A10)
Opponents: Mgr. Tereza Sluková, Ph.D.
 
 
 
Preliminary scope of work
Diplomová práce se bude zabývat na základě vybraného konvoltu reklamních spotů založených na animaci kreslených postav, tradičně zahrnovaných do prostředku působení na dětského diváka, jejich specifickým využitím v reklamě cílené na dospělého adresáta. Teoretický kontext bude tvořit reklama podaná v sémiotické perspektivě. Po představení důležitých pojmů z oblasti reklamy, sémiotiky a postupného vývoje animace bude provedena detailní analýza vybraných ukázek, jejichž cílem bude odhalit předpokládané specifické strategie.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html