Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Thesis title in Czech: Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Thesis title in English: International conglomerates of luxury goods and their specifics
Key words: Konglomerát, LVMH, Kering, Richemont, luxusní značka luxusní zboží, luxusní segment, luxusní trh, luxusní strategie, synergie, trendy.
English key words: Conglomerate, LVMH, Kering, Richemont, luxury brand, luxury goods, luxury segment, luxury market, luxury strategy, synergies, trends.
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 03.07.2013
Date of assignment: 03.07.2013
Date and time of defence: 23.01.2015 00:00
Venue of defence: FSV Praha 1
Date of electronic submission:05.01.2015
Date of proceeded defence: 23.01.2015
Opponents: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
Preliminary scope of work
Hlavním tématem této práce jsou specifika mezinárodních konglomerátů luxusního zboží a jejich fungování. Cílem této práce je jasným způsobem zmapovat a popsat fungování obchodních skupin s luxusním zbožím, pozici značky v konglomerátu a ukázat pozitivní a negativní přínos, který z tohoto působení vyplývá. Jejím obsahem je definice luxusu a luxusního zboží a zobrazení světových trendů v oblasti luxusních značek a preferencí spotřebitelů. Následuje detailní analýza strategického řízení skupin a ovlivňování jednotlivých značek, rozbor třech největších skupin LVMH, Kering a Richemont a jejich komunikační aktivity zaměřené na prezentaci konglomerátu jako celku. Neméně důležitou částí je vnímání luxusu v ČR a působení skupin na tuzemském trhu. Závěrem této práce je stanovení trendů na trhu s luxusním zbožím, specifika fungování skupiny, závěry z analýzy jednotlivých konglomerátů, jejich komunikace navenek a jejich působení v ČR.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html