Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika
Thesis title in Czech: NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika
Thesis title in English: NATO and it´s communication activities, case study of the Czech republic
Key words: NATO, komunikační aktivity, prioritní témata, politická komunikace, institucionální komunikace, Dny NATO
English key words: NATO, communication activities, priority topics, political communication, institutional communication, NATO Days
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 03.07.2013
Date of assignment: 03.07.2013
Date and time of defence: 16.06.2014 00:00
Venue of defence: FSV Praha 1
Date of electronic submission:15.05.2014
Date of proceeded defence: 16.06.2014
Opponents: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
Preliminary scope of work
Bakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika ve svém úvodu poukáže na specifika politického marketingu, jež bude konfrontovat s komunikační strategií Severoatlantické aliance jako takové. Následně se zaměří na aktivity vyvíjené v rámci České republiky, přičemž budou zmíněni a popsáni hlavní aktéři, jejich aktivity a stěžejní komunikační kanály. Jedním z cílů této bakalářské práce bude zjistit, jaké subjekty se podílejí na utváření veřejného obrazu aliance v České republice. Dále se budu konkrétněji zabývat případovou studií akce Dny NATO v Ostravě. Zaměřím se na tuto akci jakožto na produkt, jehož cílem je přilákat pozornost široké veřejnosti a zároveň, který slouží jako komunikační prostředek mezi aliancí a českou populací. Cílem práce je analyzovat a podat ucelený pohled na komunikační aktivity Severoatlantické aliance, přičemž popíši cesty, jimiž jsou v České republice realizovány.
Preliminary scope of work in English
This bachelor thesis named NATO and its communication activities, case study of the Czech Republic is going to define the main principles of the political marketing which will be brought face to face with NATOs communication strategy. Afterwards I will describe communication activities of NATO in the Czech Republic. I will stress its main communication tools, strategy, target groups and others.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html