Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Thesis title in Czech: Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Thesis title in English: Transformation in marketing communication of Gabriella Salvete
Key words: Gabriella Salvete, značka, komunikace, povědomí o značce, komunikační strategie, marketingová komunikace
English key words: Gabriella Salvete, brand, communication, brand awareness, communication strategy, marketing communication
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Department of Marketing Communication and Public Relations (23-KMKPR)
Supervisor: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 02.07.2013
Date of assignment: 02.07.2013
Date and time of defence: 17.06.2014 00:00
Venue of defence: FSV Praha 1
Date of electronic submission:15.05.2014
Date of proceeded defence: 17.06.2014
Opponents: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
URKUND check:
Preliminary scope of work
Bakalářská diplomová práce „Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvete“ analyzuje přeměnu marketingové komunikace a vnímání kosmetické značky Gabriella Salvete na českém trhu v letech 2011 - 2014. Mapuje situaci firmy před transformací komunikace a definuje hlavní konkurenty, cílové skupiny a potenciální nedostatky. Dále odkrývá strategii přeměny a nástroje použité v novém způsobu komunikace. Zabývá se skutečnými dopady transformace, jak v konkurenční rovině, tak u cílových skupin. Cílem práce je sledování nových komunikačních strategií Gabriella Salvete, způsoby jejich implementace a jejich dopady na vnímání značky. K naplnění tohoto cíle práce využívá také výsledků vlastního výzkumu studentky.
Preliminary scope of work in English
Bachelor thesis "Transformation of marketing communication of Gabriella Salvete" analyzes the transformation of marketing communication and brand perception of beauty brand Gabriella Salvete on the Czech market from 2011 to 2014. Describes the status of the company before the transformation of communication and defines the main competitors, target groups and potential shortcomings. In addition reveals the strategy of transformation and tools used in the new way of communication. It deals with real impacts of the transformation on a competitive level through the target groups. The aim is to monitor the new communication strategy of Gabriella Salvete, form of their implementation and their impact on brand perception. To achieve this goal, the thesis also uses the results of student’s own research.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html