Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Thesis title in Czech: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Thesis title in English: Marketing research on customer satisfaction in the fitness centre Hopsáme.cz.
Key words: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
English key words: services, sport services, quality of services, customer, customer satisfaction
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 18.03.2013
Date of assignment: 16.04.2013
Date and time of defence: 14.05.2014 13:30
Venue of defence: FTVS UK
Date of electronic submission:24.04.2014
Date of submission of printed version:23.04.2014
Date of proceeded defence: 14.05.2014
Opponents: Mgr. Kateřina Dáňová
 
 
 
Preliminary scope of work
Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku.
Preliminary scope of work in English
The main aim is to find out, how the customers are satisfied with the services offered in the fitness centre Hopsáme.cz, which is placed in Prague's district Modřany. The research is conducted through a questionnaire survey. The situation is analyzed by the results of this survey and I came up with suggestions, which should help to improve the customer satisfaction and general prosperity of this company.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html