Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu
Thesis title in Czech: Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu
Thesis title in English: Semiotics of point of sale and product merchandising
Key words: Sémiotika, místo prodeje, prostor, produkt, merchandising, identifikace, orientace
English key words: Semiotics, point of sale, place, product, merchandising, identification, orientation
Academic year of topic announcement: 2012/2013
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Programme Electronic Culture and Semiotics (24-KEKS)
Supervisor: Mgr. Bc. Tomáš Kladný
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 10.12.2012
Date of assignment: 10.12.2012
Date of electronic submission:27.06.2013
Date of proceeded defence: 25.09.2013
Course: Thesis Defence (YMMM4A10)
Opponents: Mgr. Filip Poštulka
 
 
 
Preliminary scope of work
Diplomová práce Sémiotika místa prodeje a merchandising produktu se zaměřuje na studování prostoru jako sémiotického fenoménu, a to prostřednictvím zkoumání znaků v rámci míst prodeje, zejména v obchodních domech, 21. století. V rámci diplomové práce budu zkoumat možnosti uplatnění sémiotiky v designu produktu. Budu vycházet z přístupu Saussura, který ukázal, že v kontextu designu, který je klíčový pro vytváření identity, vychází význam z odlišností, a právě identita a odlišnosti jsou úzce spjaty. Taktéž využiji teorii Charlese S. Peirce a jeho koncepci triadického znaku. Metodou výzkumu bude sémiotická analýza.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html