Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 390)
Thesis details
   Login via CAS
Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Thesis title in Czech: Marketingový výzkum společenské odpovědnosti firem a možnosti její aplikace v oblasti zdraví a sportu
Thesis title in English: Corporate Social Responsibility: Marketing research and its application in health and sport
Key words: společenská odpovědnost firem, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zdravý pohyb, zdravý životní styl, sport
English key words: corporate social responsibility, marketing research, questionnaire survey, health, healthy lifestyle, sport
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 14.11.2012
Date of assignment: 14.11.2012
Date and time of defence: 07.05.2013 00:00
Date of electronic submission:23.04.2013
Date of submission of printed version:24.04.2013
Date of proceeded defence: 07.05.2013
Opponents: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Preliminary scope of work
Prezentace výsledků marketingového výzkumu, vyhodnocení postojů středních a velkých firem působících v České republice ke společenské odpovědnosti, zhodnocení situace společenské odpovědnosti v ČR a doporučení firmám na základě výsledků z výzkumu.
Preliminary scope of work in English
To present marketing research results, to assess Czech medium and large enterprises’ approaches to corporate social responsibility, to evaluate a situation of CSR in the Czech Republic and to recommend some changes.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html