Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Thesis title in Czech: Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Thesis title in English: Communication strategy Pure Platinum Fitness Jatomi 2014
Key words: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub
English key words: marketing strategy, communication strategy, marketing mix, marketing objectives, communication mix, health and fitness club
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 20.06.2012
Date of assignment: 20.06.2012
Date and time of defence: 20.09.2013 15:50
Venue of defence: FTVS
Date of electronic submission:29.06.2013
Date of submission of printed version:27.06.2013
Date of proceeded defence: 20.09.2013
Opponents: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Preliminary scope of work
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro Pure Jatomi Fitness Platinum na rok 2014, která bude zaměřená na získávání nových zákazníků a na komunikaci se současnými členy. Tato strategie bude vycházet z analýzy aplikované komunikační strategie pro tento klub na rok 2012. Práce analyzuje současnou komunikační strategii, na jejímž základě se snaží nalézt slabé stránky klubu a navrhnout nové způsoby získávání nových zákazníků a postupy pro udržování zákazníků stávajících.
Preliminary scope of work in English
The main objective of this thesis is to design a communication strategy for Pure Jatomi Fitness Platinum for 2014, which will be focused on acquiring new customers and on communication with current members. This strategy will be based on the analysis of applied communication strategy for the club in 2012. The thesis analyzes the current communication strategy, on its basis trying to find weaknesses in the club and suggest new ways of acquiring new customers and procedures for carrying on current customers.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html