Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově
Thesis title in Czech: | Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově |
---|---|
Thesis title in English: | Usage of therapeutic music accesses in education |
Key words: | Výchova, aktivizace, volnočasové aktivity, motivace, výchovný cíl, muzikoterapie, postoje |
English key words: | education, activisation, free-time activities, motivation, education target, music therapy, attitudes |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství (41-UPRPS) |
Supervisor: | PhDr. Jiřina Novotná |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 15.03.2012 |
Date of assignment: | 15.03.2012 |
Date and time of defence: | 04.06.2013 13:10 |
Venue of defence: | ÚPRPŠ, Hloubětínská 26, Praha 9 |
Date of electronic submission: | 30.04.2013 |
Date of proceeded defence: | 04.06.2013 |
Course: | Diploma Thesis (OSZD004) |
Opponents: | Mgr. Markéta Řeřichová |
Guidelines |
Vytovření popisu prvků mutikoterapie vhodných pro využití ve výchovném působení a jejich vyhodnocení |
References |
Kantor J. Lipský M. Weber J. a kol. Základy muzikoterapie Praha Grada Publishing 2009
Krček J. Antroposofická muzikoterapie 2010 Machová J. Biologie člověka pro speciální pedagogy Praha SPN 1993 Mátejová Z, Masura S. Muzikoterapia v špeciálnej a liečebnoj pedagogike Bratislav a SPN 1992 Pokorná P. Úvod do muzikoterapie Praha SPN 1982 Sedlák F. Základy hudební psychologie Praha SPN 1990 Zeleiová J. Muzikoterapie. Východiska, koncepty, principy a praxe. Praha Portál 2007 |
Preliminary scope of work |
Možnosti využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově - materiálová studie
Výběr vhodných prvků mzikoterapie na základě a)specifik dětského věku b) na základě identifikovaných potřeb c) na základě realizovatelnosti v podmínkách organizovaných výchovných činností, jejich popis a hodnocení - empirická studie |
Preliminary scope of work in English |
Possibilities of using music therapy approaches in education
Elements of music therapy in terms of a) specifics of childhood b) based on identified needs c) organized educationol activities, their description and evaluation |