Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Thesis title in Czech: | Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012 |
---|---|
Thesis title in English: | Alpine Pro brand and its image analysis - 2012 Summer Olympics in London |
Key words: | značka, Alpine Pro, image značky, marketingový výzkum |
English key words: | brand, Alpine Pro, brand image, marketing research |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Management (51-400110) |
Supervisor: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Author: | hidden - assigned by the advisor |
Date of registration: | 15.11.2011 |
Date of assignment: | 15.06.2012 |
Date and time of defence: | 10.05.2013 00:00 |
Date of electronic submission: | 11.04.2013 |
Date of submission of printed version: | 11.04.2013 |
Date of proceeded defence: | 10.05.2013 |
Opponents: | doc, Ing. Jana Boučková, CSc. |
Guidelines |
- TEORETICKO-METODOLOGICKÁ VÝCHODISKA PRÁCE
- PRVKY ZNAČKY - KONCEPT IDENTITY ZNAČKY - KONCEPT HODNOTY ZNAČKY - IMAGE ZNAČKY (ASOCIACE SE ZNAČKOU) - ŘÍZENÍ ZNAČKY - METODOLOGIE VÝZKUMU ZNAČKY - PROFIL SPOLEČNOSTI ALPINE PRO - HISTORIE ZNAČKY ALPINE PRO - MARKETING SPOLEČNOSTI ALPINE PRO - ZNAČKA ALPINE PRO A LOH 2012 - VÝZKUM IMAGE ZNAČKY ALPINE PRO A JEHO VYHODNOCENÍ - CÍL VÝZKUMU A METODOLOGIE VÝZKUMU - HYPOTÉZY - VÝSLEDKY VÝZKUMU - OVĚŘENÍ STANOVENÝCH HYPOTÉZ - ZÁVĚRY A DOPORUČENÍ |
Preliminary scope of work |
Charakteristika profilu vybrané společnosti, značky, její vnímání veřejností, image značky a její změny. Na základě vlastního průzkumu formulace závěrů a doporučení ke zlepšení vnímání značky. |
Preliminary scope of work in English |
Characteristics of the selected company, brand, its public image, brand image and its changes. Based on our own research to formulate conclusions and recommendations to improve brand perception. |