Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Thesis title in Czech: Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Thesis title in English: Středočeská knihovna v Kladně (Frame of refrences of user´s and employes)
Key words: výzkumy v knihovnách, uživatelská spokojenost, sociálně vědní výzkum
English key words: user satisfaction, social science reseach, library research
Academic year of topic announcement: 2011/2012
Thesis type: Bachelor's thesis
Thesis language: čeština
Department: Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK)
Supervisor: PhDr. Hana Slámová, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 10.04.2012
Date of assignment: 10.04.2012
Administrator's approval: not processed yet
Confirmed by Study dept. on: 22.06.2012
Date and time of defence: 04.09.2014 09:00
Date of electronic submission:31.07.2014
Date of proceeded defence: 04.09.2014
Submitted/finalized: committed by student and finalized
Opponents: PhDr. Marcela Buřilová
 
 
 
Guidelines
Cílem práce je zjistit spokojenost uživatelů se službami v SVK v Kladně a porovnat jejich názor s názory zaměstnanců knihovny. V práci budou využity tyto odborné metody: studium a kompilace odborných zdrojů, analýza výpůjček, empirický průzkum mezi uživateli a zaměstnanci, jeho hodnocení a interpretace.
Struktura bakalářské práce:
1.Úvod
2.Role odborných knihoven ve společnosti
3.Charakteristika SVK v Kladně
4.Zjišťování empirických dat
5.Interpretace výsledků průzkumu
6.Závěr
References
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4. nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011, 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8.
KOŁODZIEJSKA, Jadwiga. Veřejná knihovna v demokratické společnosti: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Svaz knihovníků a informačních pracovníků, 1993, 66 s. ISBN 80-900-9195-4.
PINTEROVÁ, Adéla. Dějiny Středočeské vědecké knihovny v Kladně. Praha, 2008. Bakalářská práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví. Vedoucí práce phDr. Milena Černá.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html