Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Thesis title in Czech: | Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů |
---|---|
Thesis title in English: | Středočeská knihovna v Kladně (Frame of refrences of user´s and employes) |
Key words: | výzkumy v knihovnách, uživatelská spokojenost, sociálně vědní výzkum |
English key words: | user satisfaction, social science reseach, library research |
Academic year of topic announcement: | 2011/2012 |
Thesis type: | Bachelor's thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Institute of Information Studies and Librarianship (21-UISK) |
Supervisor: | PhDr. Hana Slámová, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 10.04.2012 |
Date of assignment: | 10.04.2012 |
Administrator's approval: | not processed yet |
Confirmed by Study dept. on: | 22.06.2012 |
Date and time of defence: | 04.09.2014 09:00 |
Date of electronic submission: | 31.07.2014 |
Date of proceeded defence: | 04.09.2014 |
Submitted/finalized: | committed by student and finalized |
Opponents: | PhDr. Marcela Buřilová |
Guidelines |
Cílem práce je zjistit spokojenost uživatelů se službami v SVK v Kladně a porovnat jejich názor s názory zaměstnanců knihovny. V práci budou využity tyto odborné metody: studium a kompilace odborných zdrojů, analýza výpůjček, empirický průzkum mezi uživateli a zaměstnanci, jeho hodnocení a interpretace. Struktura bakalářské práce: 1.Úvod 2.Role odborných knihoven ve společnosti 3.Charakteristika SVK v Kladně 4.Zjišťování empirických dat 5.Interpretace výsledků průzkumu 6.Závěr |
References |
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4. nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011, 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. KOŁODZIEJSKA, Jadwiga. Veřejná knihovna v demokratické společnosti: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Svaz knihovníků a informačních pracovníků, 1993, 66 s. ISBN 80-900-9195-4. PINTEROVÁ, Adéla. Dějiny Středočeské vědecké knihovny v Kladně. Praha, 2008. Bakalářská práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví. Vedoucí práce phDr. Milena Černá. PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9. |