Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Thesis title in Czech: Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Thesis title in English: Marketing research of merchanidising Czech national football team
Key words: fotbal, marketingový výzkum, merchandising, produkt, stadion, e-shop
English key words: football, marketing research, merchandising, product, stadium, e-shop
Academic year of topic announcement: 2009/2010
Thesis type: diploma thesis
Thesis language: čeština
Department: Management (51-400110)
Supervisor: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Author: hidden - assigned by the advisor
Date of registration: 21.02.2011
Date of assignment: 25.08.2011
Date and time of defence: 14.09.2011 11:00
Venue of defence: FTVS UK
Date of electronic submission:01.09.2011
Date of submission of printed version:02.09.2011
Date of proceeded defence: 14.09.2011
Opponents: Mgr. Kamil Veselý
 
 
 
Preliminary scope of work
Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z implementace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace.
Preliminary scope of work in English
The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability of products, merchandising Czech national football team in official e-shop and stand in the stadium for home matches, the Czech national football team. The implementation of the results to be obtained through marketing research, the task of proposing suggestions for improvements to current product offerings and optimize merchandising and increase awareness of the official e-shop merchandising Czech national football team.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html