InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Software Applications [OB1319602, seminář]
Jiří Hofman, 29.06.2016, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je zajímavý, poučný a zábavný, ale stačila by poloviční hodinová dotace.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Fundamentals of Computing Systems Architecture [OKB1319104, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velice přínosný předmět.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět není až tak lehký jak by se mohlo zdát, zvláště pro jedince, kteří přichází z oblastí, které se IT netýkají. Je těžké si z materiálu vybrat to podstatné, líbilo by sd mi kdyby například v průběhu předmětu byli k dispozici nějaké testiky pro zpětnou vazbu (dobrovolné) ... Jinak předmět hodnotím jako přínosný
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento predmet byl pro mne, coby spravce IT prekvapenim. Sice jsem prosel bez problemu, ale zjistil jsem, ze nemam tuseni o spouste zajimavych veci. Dekuji za informace a motivaci k dalsimu (i mimoskolnimu) studiu IT oboru.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pan doktor má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Robotics and Process Control [ON2319004, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
je škoda, že je tento předmět až v posledním semestru NMgr. studia, neboť díky přípavě na státnice je semestr dosti okleštěný + je mnoho jiných studijních povinností, osobně bych přesunul předmět do jiného semestru (v podstatě libovolného mimo toho posledního), dalším zlepšením by dle mého názoru bylo předmět vyučovat v delší blokové výuce např. 4 hodiny v kuse... Oceňuji ochotu a vstřícnost obou vyučujících
PhDr. Daniel Tocháček [41-KITTV], Software Applications [OB1319602, seminář]
Jiří Hofman, 29.06.2016, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je zajímavý, poučný a zábavný, ale stačila by poloviční hodinová dotace.
PhDr. Daniel Tocháček [41-KITTV], Robotics and Process Control [ON2319004, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.05.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
je škoda, že je tento předmět až v posledním semestru NMgr. studia, neboť díky přípavě na státnice je semestr dosti okleštěný + je mnoho jiných studijních povinností, osobně bych přesunul předmět do jiného semestru (v podstatě libovolného mimo toho posledního), dalším zlepšením by dle mého názoru bylo předmět vyučovat v delší blokové výuce např. 4 hodiny v kuse... Oceňuji ochotu a vstřícnost obou vyučujících
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní magistra má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Mobile technology in Education [ONUZ19V209, cvičení]
Pavel Sovič, 30.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Perfektní, přínosné. Není to jen pouhé sezení a drcení teorie. Předmět je zaměřený hlavně na praktično.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Interactive technology in Education [ONUZ19V210, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2017, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento volitelný předmět vnímám jako jeden z mála, který má opravdu smysl pro budoucí učitele. Požadavky ke zkoušce byly zadány hned na začátku kurzu. Paní doktorka Vaňková vytváří přátelské klima v hodinách a předkládá užitečné příklady, jak využít interaktivní tabuli v praxi.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html