InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ze začátku byl problém s dorozuměním, ale ten se vyřešil pozměněním stylu výuky a přítomností doktora Rmoutila
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Cením si toho, že i přes jazykovou bariéru šlo opravdu vidět, že se snaží a že mu na výuce záleží.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přes jazykovou bariéru docela dobře zvládnuté hodiny a to, co bylo třeba naučit, jsme uměli.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Pomalejší tempo v hodinách, méně probrané látky, než ostatní cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
dokáží si tohoto člověka velmi reálné představit jako pedagoga. Jak jsem psal výše tak bzl vždy perfektně připravený a ke svým žákům milý
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ze začátku jsme měli trošku vzájemné problémy s jazykovou bariérou, ale od druhého cvičení si už připravoval prezentace a na upřesnění tam na každém cvičení byl i doktor Rmoutil (která ale byla čím dál tím míň potřeba) Jinak cvičení probíhala úplně standardně a cvičící se vždycky snažil trpělivě vysvětlit veškerou cvičenou látku. V prezentacích se s počítáním mírně prolínala i teorie z přednášek.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Pán cvičiaci má ešte nedostatky v češtine, no oceňujem jeho snahu. Komplikácie s čitateľnosťou jeho písma vykompenzoval skvele spracovanými prezentáciami.
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Ač je znát, že cvičící je jiné národnosti a občas je hodně znát jazyková bariéra, je vždy velice pečlivě připraven, jazykovou barieru krásně vynahrazuje pečlivě připravenými prezentacemi, kde je vše dopodrobna vysvětleno. Na hodinách je vždy příjemná atmosféra, odpoví na naše otázky a člověku vždy pomůže danou látku pochopit.
doc. Mgr. Marek Cúth, Ph.D. [32-KMA], Metric Spaces [NMMA164, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout. Zkouška s panem docentem byla super.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Metric Spaces [NMMA164, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášející byl akční a zábavný, že skvěle zaujal. Ilustrace na tabuli byly k porozumění velmi prospěšné a mistrně udělané. Zároveň si vážím ochoty odpovídat na sebehloupější dotazy.

U teoretické části zkoušky, bych ocenil trochu více času. Úlohy "C" mi přijdou jako pěkný nápad.
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 3. Year, Geologie, Bachelor's
Oceňuji celkový přístup, nadšení, vstřícnost a smysl pro humor.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na začátku semestru po nějakém tom cvičení jsem se svěřil vyučujícímu, že nepočítám s tím, že vůbec prolezu zimním semestrem, neboť rozdíl mezi středoškolskou matematikou a vysokoškolskou matematikou byl pro mě obrovský a říkal jsem si, že to prostě nedám. S tím mi vyučující dal motivační proslov, popřál mi, ať zvládnu všechny zkoušky a řekl mi, že mi fandí, čímž mě tím hodně kopl a měl jsem větší motivaci zvládnout nejen analýzu, ale i ostatní předměty, neboť jsem ho nechtěl zklamat. Doteď si pamatuji naši konverzaci a myslím, že bez něho bych neměl všechny předměty splněné a zkoušky s takovými výsledky, které mám. Není to tedy jenom skvělý učitel, který vás dokáže rozesmát, ale i člověk, který vás podrží v těch nejzoufalejších chvílích.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášky vyučujícího byly na velmi vysoké úrovni. Během přednášek jsme probrali vše, co bylo nutné umět ke zkoušce, pan doktor přitom dbal na pochopení jak základních pojmů, tak složitějších důkazů (každý důkaz nejprve napsal na tabuli a poté ještě jednou prošel a vysvětlil). Velkým pozitivem byla také častá ilustrace myšlenek definic, vět a důkazů pomocí obrázků, které mi při učení se na zkoušku hodně pomohly. Přednášky utíkaly rychle, přednášející je občas zpestřil veselou historkou či komentářem, hodiny tedy rozhodně nebyly nudné. Jako jediné negativum bych viděl poměrně rychlé tempo, kterým se postupovalo. Občas jsem se setkával s tím, že zatímco přednášející již důkaz procházel znova a vysvětloval, já si ještě dopisoval jeho závěr, takže jsem ne vždy stíhal vše pochytit. Za to ale asi úplně nemůže přednášející, jako spíš velký objem látky, kterou je nutné během semestru probrat. O podobě zkoušky jsme měli téměř jasnou představu, možná by stálo za to explicitně zmínit, důkazy kterých vět jsou považovány za těžké a mohou se tak objevit v poslední úloze zkoušky.
Pavel Rak, 07.02.2024, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Věty a důkazy na přednáškách byly srozumitelné, podané s důrazem na jejich pochopení. K tomu pomáhalo i využití obrázků, ze kterých se dalo představit to, co se tvrzením myslí, nebo co chceme dokázat. Nakonec musím ocenit i přístup vyučujícího, jeho uvolněné a občas i vtipné vystupování.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Velice ochotný a sympatický učitel, ve spoustě názorech, ať už vyřčených na přednášce nebo přes korespondenci, se ztotožňuji. Látku, aspoň dle mého, vysvětluje srozumitelně a názorně. Občas ke konci přednášky velice drasticky zrychlí, protože je třeba něco dobrat, ale na začátku následující přednášky to vždy stručně zopakuje a připomene.
Author of entry is known to survey organiser, 05.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Dobré podané
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 3. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor látce rozumí, oceňuji také že využívá při výkladu názorné obrázky a je vstřícný dotazům. Chodila jsem k němu na analýzu 1 až 4, takže jeho vyučující metody znám a jako vyučujícího si ho vážím.

Ale mám menší výtku k organizaci opravování zkoušek, během let se opakovaně stávalo, že slíbil opravu zkoušek do nějakého dne a daný slib nesplnil. A co bylo horší, že ani nenapsal mail, že nestíhá.
Letos byl předtermín opět před jeho odjezdem na konferenci a pan doktor nazajistil nikoho kdo by mu s opravami zkoušek pomohl, což by mi přišlo vhodné, když je to plánovaná akce a on ví dopředu, že nebude mít čas. Navíc slíbil, že bude výsledky zapisovat průběžně, aby studenti zbytečně nečekali, což se také nestalo, výsledky zapsal po týdnu všem najednou. Další termín byl o pouhé tři dny později!
Celá tato situace mnoha lidem nabourávala organizaci zkouškového a to nepočítám míru stresu, která se zvyšovala každým dnem čekání. Nejvíce mi na tom všem vadí, že pan doktor nenapsal ani krátký mail. Stačilo by dát vědět, že nestíhá, ale že na tom pracuje.

Do příštích let bych tedy doufala v lepší organizaci či lepší komunikaci (nejlépe obojí).
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pozvat člověka e-mailem v úterý ve 23:00 na ústní pokračování zkoušky ve středu ráno nepovažuji za korektní. Občas přednášky a především cvičení působily chaoticky,
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2024, 1. ročník, Tělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Není co zlepšovat.
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Přednášky jsou zajímavé a občas pan doktor prohodí, jak on sám říká „trapný vtip” což ale skvěle zpříjemňuje atmosféru. K dispozici jsou studentům skripta a ta se skvěle vážou s přednáškou. Během přednášek taky odpovídá na dotazy a upřesní klidně detail, který nám nebyl úplně srozumitelný napoprvé.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Doktor Rmoutil zvládnul na přednášce vyučovat i pobavit přirovnáními, aniž by se vzdálil od probírané látky
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Vyučující byl zkrátka skvělý, ačkoli nebyl předmět jednoduchý, ráda jsem na přednášku pokaždé přišla, byla to jedna z těch přednášek, která vám opravdu dá více než jen čtení skript, pan doktor se vždy snažil odpovědět na všechny dotazy nejen tak, aby je zodpověděl, ale aby vše vysvětlil, při hodinách jsme se i nejednou zasmáli. Mrzí mě, že už ho ve druhém semestru mít nebudu. Skvělé.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňujem snahu pána profesora o vysvetlenie komplikovaných pojmov zjednodušenou formou, ako aj odľahčenie prednášok humorom:)
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis IV [NMTM202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.07.2023, 2. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pomůže, poradí, znovu vysvětlí. Má smysl pro chyby a humor.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis IV [NMTM202, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Velmi oceňuji, že při jakýchkoliv nejasnostech bylo vždy možné se zeptat přímo v hodině, po ní, nebo si domluvit konzultaci. Problém se tak vždy vyřešil. Na každou přednášku byl připraven. U zápočtu i u zkoušky byl též ke všem velmi férový. Nemám co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 11.07.2023, 2. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednášky byly vedeny dobře, dostatečně nahlas, zřetelně a s úsměvem.
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Complex analysis for teachers [NMTM262, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Za neuvěřitelný výkon několikrát i do pozdně nočních hodin.
Mgr. Jan Sedlák [32-KDM], Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Velmi dobry vyklad a ochota pomoct vysvetlit a zopakovat na zapocet/skusku. Pri nikom sa mi lepsie neucilo pocitanie.
Student has disallowed display of personal data, 17.01.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Honza skvěle dovysvětlil látku probíranou na přednášce a krásně mi pomohl pochopit spoustu pojmů z MA, na všechna cvičení jsem se těšil, děkuji
Student has disallowed display of personal data, 13.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Super cvičení, vždy dobře vysvětleno
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Honza byl skvělý cvičící, vždy se snažil vše srozumitelně a jednoduše vysvětlit, což se mu velice dařilo, ochotně odpovídal na dotazy, počítal s námi vzorové příklady i nás nechával počítat samotné a procházel přitom lavice, když někdo potřeboval pomoci. V kombinaci s domácí přípravou byla cvičení skvělým průvodcem předmětem. Spokojenost.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis II [NMTM102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor byl u cvičení vždy velmi nápomocný, neměl problém cokoliv vysvětlit nebo připomenout. Na cvičení vybíral adekvátně náročné příklady vzhledem ke zkoušce. Ke každému přistupoval individuálním způsobem, což jsem u jiného cvičení vlastně nezažil. Neexistovalo tedy, že by někdo ze cvičení odešel s tím, že něčemu nerozumí nebo že by něco nezvládl. Opravdu velmi kvalitní cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super člověk.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis II [NMTM102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor se snažil přednášku vést zajímavě, během přednášek se často ptal, zda všemu rozumíme a zda nepotřebujeme důkaz vysvětlit ještě jednou. Toho si moc cením. Učivo se snažil vykládat zajímavou formou, důkazy střídal s příklady, což vedlo k lepšímu porozumění. Panu doktorovi nemám co vytknout. U zkoušky byl navíc férový a snažil se studentovi pomoct.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Humorný, milý, vstřícný. Má velmi vysoké nároky, ale to není nutně špatně...
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis III [NMTM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je velmi vstřícný, každé cvičení chodil mezi námi a snažil se nám pomoci, případně dovysvětlit zapomenutou látku z přednášky. Opravdu se mi jeho styl výuky hodně líbí, jelikož je hodně individuální. Není možné na cvičení nic nedělat, každý si musí sám pro sebe počítat a pan doktor mu to vždy zkontroluje, případně poradí. Některé těžší příklady pak pan doktor předvedl u tabule, aby měli všichni jasno. Super cvičící.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Viz hodnocení u přednášky...
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Mathematical analysis III [NMTM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor byl velmi ochotný, jeho hlavní snahou bylo o to, abychom všichni tématu porozuměli. Dokonce někdy chtěl některé důkazy po nás vysvětlit. Pana doktora si velmi cením, jak jeho přednášky, tak cvičení byly zajímavé, vždy jsem se mnoho naučil. Zkouška obsahuje dvě části - početní i ústní, přičemž u té ústní je hodně férový.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pan doktor je neskutecny sympatak, latku prednasi velice zapalene s durazem na porozumeni, prednasky byly vedeny vybornou formou, akorat bych tedy ocenil vyveseni skript v celem rozsahu drive, nez behem zkouskoveho
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý vyučující, má dobrý přednes a skvělý smysl pro humor. Opět by zde poznámka "mohl by dávat lehčí zkoušky" neměla smysl, jelikož tento předmět má prověřit vaše rozhodnutí setrvat na Matfyzu.
doc. Mgr. Benjamin Vejnar, Ph.D. [32-KMA], Metric Spaces [NMMA164, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý vyučující. Výklad je srozumitelný a zábavný - není co vytkonout.
Comment on course, Metric Spaces [NMMA164, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Předmět se mi moc líbil. Nejvíce oceňuji stručně napsaná skripta, která obsahují úplně všechno, co se probírá. Ustní zkouška byla příjemná. Předmět doporučuji absolvovat.
Comment on course, Mathematical analysis I [NMTM101, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Myslím si, že jedno cvičení týdně bylo málo. Nedostali jsme se k derivacím a průběhu funkce a studenti, kteří se s nimi nesetkali na střední, byli u zkoušky znevýhodněni.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Myslím, že kdyby byly 2x cvičení týdně místo 1x, tak by to mnohým velmi pomohlo, neboť například limity, derivace a průběh funkce někteří na střední škole vůbec nedělali a derivace (+ průběh funkce) jsme na cvičení kvůli nedostatku času úplně přeskočili, ale vyžadovala se její znalost na zkoušce. Věřím, že hodina cvičení navíc by tento problém eliminovala.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Časové rozvržení bylo lehce nešťastné, na nekonečné řady nezbylo moc času a o průběhu funkce radši nemluvě.
Student has disallowed display of personal data, 03.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Cvičení bylo naprosto nedostatečné k přípravě na zkoušku, kde byly mnohem těžší příklady, které se neprobíraly.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 1. Year, Finanční matematika, Bachelor's
velmi si cením přípravy, ohromné ochoty a dřiny, kterou tento cvičící do snahy naučit nás počítat v matematické analýze dal. Neměl jsem cvičení na které bych se těšil víc. Cvičící byl ochotný a rozuměl perfektně latce, kterou učil, takže uměl i přes složitější jazykovou bariéru vysvětlit pojmy nebo postupy tak, aby je student pochopil
Student has disallowed display of personal data, 03.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Na cvičení vždy probereme všechno poctivě a do detailů, stihneme toho hodně a pomůže to si pořádně uspořádat v hlavě probranou látku.
Author of entry is known to survey organiser, 02.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Bylo by potřeba více cvičení
Comment on course, Mathematical analysis I [NMTM101, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2024, 3. Year, Geologie, Bachelor's
Moc zajímavý předmět s opravdu vysokou úrovní výuky. Výklad je srozumitelný, přehledný a propracovaný do detailů. Jsou k dispozici skvělé studijní materiály včetně zadání testů z minulých let, jejichž ukázková řešení jsou názorná a dobře se z nich učí.
Pavel Rak, 07.02.2024, 2. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Oceňuji hlavně dostupnost skript a materiálů ke cvičení na stránkách vyučujícího, které téměř přesně kopírovaly průběh přednášek. Zpočátku semestru se dost času věnovalo seznámením se základy, tato část by se dle mého názoru mohla klidně o něco zkrátit.
Student has disallowed display of personal data, 06.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Nejspíš nejnáročnější předmět, ovšem velice podnětný a zajímavý, sylabus mi přišel velice citlivě sestavený. Škoda jen, že jsme vlastně všechno nestihli.
Comment on course, Mathematical analysis II [NMTM102, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení perfektně navazovalo na přednášku, probíhalo formou samostatné práce, kdy nám pan doktor napsal příklady na tabuli a my je měli během celého cvičení spočítat. Ke konci vždy pár příkladů spočítal na tabuli, pokud bylo třeba. Cvičení hodnotím velmi dobře, jelikož připravovalo na písemnou část u zkoušky.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Lepší a mnohem pochopitelnější než přednášky.
Comment on course, Mathematical analysis II [NMTM102, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška navazuje na učivo prvního semestru, za mě možná více zajímavější semestr kvůli tomu, že jsme měli i během přednášek více času a nemuselo se tak chvátat. To byla příjemná změna. Učiva bylo celkově méně, o to bylo více požadováno porozumění. Předmět byl pro mě i tak náročný, je potřeba průběžné učení i během semestru, aby se student v přednáškách neztratil.
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět, škoda jen, že mu nerozumím...
Comment on course, Mathematical analysis III [NMTM201, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení bylo rozděleno na dva tematické celky. Každé cvičení jsme dostali sadu příkladů, které bylo nutné spočítat. Cvičení dobře navazovalo na přednášku, příklady začínaly vždy od těch lehčích po ty nejtěžší, zápočtové. Písemná část zkoušky byla pak ještě trochu těžší, takže bylo třeba si toho hodně napočítat. Líbilo se mi propojení přednášky s cvičením. Ačkoliv bylo pro mě cvičení těžší, tak mě to bavilo a hodně jsem se toho naučil.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
super
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý předmět. Později v semestru jsem se na něj začal dokonce těšit. (Zvláště poté, co jsme začali probírat (opakovat) řady). Předmět mi dal mnohem více než přednášky. Nechodit na něj, jsem ztracen úplně.
Comment on course, Mathematical analysis III [NMTM201, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška byla dobře koncipována, pan doktor se snažil o pochopitelný výklad. Přednáška obsahuje dvě části - řady a diferenciální rovnice. Hodně času jsme i na přednášce počítali, protože nám pan doktor chtěl ukázat základní postupy pro řešení určitých typů diferenciálních rovnic, což se pak hodilo u cvičení. Pan doktor je opravdu mistrem ve svém oboru - na každý dotaz během přednášky dokázal odpovědět a zároveň si svoji odpověď matematicky obhájit.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
predmet je podle me na to, kolik je za nej kreditu obtizny, nicmene bylo velice zajimave se postupne prodirat problematikou diferencialnich rovnic, trochu nakousnout modely, a na zaver to dojet nekonecnyma radama, byla to proste jizda, ale skvela jizda
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět je pro mě těžké hodnotit. Probíhal tak, že jsem si 2 vyuč. hodiny opisoval z tabule věty a důkazy, kterým jsem nerozuměl s výjimkou pár hodin, kdy jsem se zřejmě "dobře vyspal". Občas byly důkazy proloženy obrázkem (ze kterého jsou pointu důkazu povrchově pochopil), či komentářem. Ač toto nezní jako kladná recenze, měnit předmět by bylo jako měnit podstatu matfyzu. Taky bych se odkázal na rčení "Co tě nezabije, to tě posílí".
Comment on course, Mathematical analysis IV [NMTM202, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 11.07.2023, 2. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výborné, až na ty příklady odevšud. Takhle má cvičení z MA vypadat.
Comment on course, Mathematical analysis IV [NMTM202, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.07.2023, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Předmět bych rozhodně zařadil mezi ty náročnější. Ani ne tak moc kvůli potřebě domácích úkolů, nebo něčeho podobného, ale připravováním se na jednotlivé hodiny a pak také na zápočet a zkoušku, protože té látky není málo. Provázanost mez přednáškou a cvičením je velmi dobrá.
Student has disallowed display of personal data, 11.07.2023, 2. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Mám trochu výhrady k propojování s fyzikální představou u některých kapitol, ale chápu, že většina studentů je z dvouoboru fyzika. Sylabus byl zajímavý a prolétl hned několik témat z různých oborů MA. Nejlepší byly za mě Metrické prostory.
Comment on course, Complex analysis for teachers [NMTM262, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. Year, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Výběrová přednáška pro zájemce o matematickou analýzu. Naučil jsem se pojmy jako odstranitelná singularita, definice elementárních fcí v C, mimoděk dokázal ZVA a zlatý hřebem pro mě byla Reziduová věta, která má přesah i do normální analýzy. Je prostě hustá. Škoda, že se nestíhalo a i tak měl předmět celkově časově 16 přednášek. Pozdní večerní hodiny byly fajn a přátelské. Předmět je zajímavý, ale chybí mu napsaná skripta přímo pro něj (hodilo by se zveřejňovat poznámky vyučujícího) a zásadně přišla vhod sbírka příkladů od pánů Bouchalů. Teoretické věci jsou fajn, ale občas je potřeba si nabyté vědomosti upevnit právě na příkladech. Spousta obrázků nebo věcí by byla lepší ukázat v Geogebře nebo v Mathematice, ale předmět byl vyučován poprvé a chápu, že tato příprava zabere dosti času. Systém referátů byl skvělý.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html