InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Petr Boschek [31-340], Statistical Analysis II [MD360P25, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Provázanost přednášky se cvičeními mohla být lepší.
prof. RNDr. Dagmar Dzúrová, CSc. [31-340], Statistical Analysis II [MD360P25, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Cvičení velmi přispělo k osvojení probírané látky. Hodinová dotace cvičení by mohla být větší na úkor přednášek.
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Toto cvičení bych ráda ohodnotila velmi kladně.Vyučující se snažil vést cvičení zajímavou a velmi zábavnou formou.Pro lidi, kteří mají zájem o životní prostředí to bylo velmi inspirativní, pro ty, kteří takový zájem nemají určitě velmi informativní. Velmi jsem si z tohoto cvičení odnesla.
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Způsob zkoušení -test-0-4 odpovědi správné by chtělo přehodnotit. Dokáže se tím opravdu, na kolik je student na zkoušku připraven a zda problematice rozumí?...
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a zkoušející ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Statistical Analysis I [MD360P05, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 25.10.2006, 2. Year, Demografie, Bachelor's
Vyučující je velmi komunikativní, vstřícná, vytváří pohodovou a uvolněnou atmosféru a klade důraz na správné pochopení principů praktického využití programu pro analýzu dat. Ke cvičení využívá spoustu ilustračních analýz a studentům dává doprovodné texty s aplikacemi a také nutnou teorií. Při jejích cvičeních jsem měl pocit, jako bych se na 90 minut ocitl v Berkeley, pro tento předmět a toto cvičení je její americký neformální přístup naprosto ideální. Studenti chodí rádi a cvičení se aktivně účastní, neváhají konzultovat výsledky práce s cvičící a diskutovat s ní nejen nad úlohami. Když si odmyslím, že ne každý student má k statistické analýze dat pozitivní vztah, tak pedagogický talent a hluboce lidský přístup Jany Spilkové více než dostatečně kompenzuje nezájem studentů o tuto disciplínu.
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2009, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Látka na seminářích v SPSS dobře vysvětlována. Ovšem některé věci, co byly v testu jsme na semináři neprobíraly. Chtělo by to větší synchronizaci všech třech vyučujících.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Statistical Analysis I [MD360P05, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2009, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Někdy složité vysvětlování náročné látky. Celkové veliké nároky na studenty.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
prednasky Jany Spilkove pokryvaji atraktivni temata, prezentace prednasejici je ok,jen zaber byl trochu povrchni

celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
doc. RNDr. Jana Šiftová, Ph.D. [31-340], Behavioral Geography [MZ340P872, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Na Albertově sice trochu Popelka ("behaviorálka", ne vyučující), ale tím spíš má své kouzlo. Tuhle sféru by bylo dobré na škole trochu rozvinout nebo integrovat, protože nabízí řadu polí neoraných, u nichž by v budoucnu neměli geografové chybět (přece nebudeme pokaždé 10 let čekat na výsledky nového SLDB, když lze odkrývat zajímavá pozadí řady jevů).
doc. Mgr. Václav Treml, Ph.D. [31-330], Human Environments [MZ330P62Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Jediné co bych tomuto předmětu vytkla,je způsob zkoušky. Nemůže nic vypovědět o tom, jak se člověk látku dokázal naučit.Navíc nekteré otázky byli češtinsky napsány nepřesně a studenti ji mohl pochopit jinak. Příslovce skoro,docela,téměř jsou v tomto testu nevhodné.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
prednasky Vaclava Tremla byly nekvalitni - spatny prednes a schopnost vysvetlit terminy, nedokazal zaujmout pro zajimavou a dulezitou problematiku.pokud student na zaklade teto zkusenosti prednasky nenavstevoval,coz povazuji za zpetnou vazbu pedagogovi, byl odkazan na poskytnute prezentace,z nichz se neda skoro nic naucit nebot u grafu chybeji popisky a rozliseni obrazku je tak spatne,ze tam nic neni videt...dostupnost dalsi doporucene literatury nebyla idealni,ale to nepovazuji za zasadni problem
celkovy problem kurzu Zivotni prostredi cloveka: myslim, ze by mel poskytovat uceleny vhled do problematiky zivotniho prostredi,s durazem na komplexitu,coz se nedeje - kuse informace z nekterych oblasti + neprimerene hodnoceny zaverecny test - otazky vaclava tremla byly o kategorii tezsi nez otazky zbylych prednasejicich coz vzhledem ke kvalite prednasek povazuji vpodstate za skandalni
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Tento text se váže ke všem třem vyučujícím: předmět: 2, ale organizace a hlavně forma zkoušky: 4. ezáleželo na opravdové znalosti tématu, ale spíše jsem opravdu viděl podobnost s hrou Bingo a Sportka.
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2007, 3. Year, Geografie, Bachelor's
hodnocení zkoušky bylo přehnaně přísné. Fakt, že ze všech termínů byli pouze dvě známky výborně je vážně zarážející. Nad stylem hodnocení by se měli pedagogové zamyslet. Jinak přednášky vyhovující.
---, Behavioral Geography [MZ340P872, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.05.2006, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Na Albertově sice trochu Popelka ("behaviorálka", ne vyučující), ale tím spíš má své kouzlo. Tuhle sféru by bylo dobré na škole trochu rozvinout nebo integrovat, protože nabízí řadu polí neoraných, u nichž by v budoucnu neměli geografové chybět (přece nebudeme pokaždé 10 let čekat na výsledky nového SLDB, když lze odkrývat zajímavá pozadí řady jevů).
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html