InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Zuzana Bosáková, CSc. [31-230], Analytical chemistry I [MC230P35, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 22.12.2007, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Vše je vždy dobře vysvětleno a dobře předneseno. Také ochota a přístup ke studentům jsou na úrovni.
prof. RNDr. Zuzana Bosáková, CSc. [31-230], Analytical Chemistry II [MC230P36N, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.09.2008, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Perfektně zorganizovaný předmět. Všichni přednášející byli výborní.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C01N, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2010, 3. Year, Biochemie, Bachelor's
Praktikum je velmi dobře připraveno a vedeno, přístup vyučujících ke studentům je příjemný.
Náplň jednotlivých cvičení je dobře organizována, nejsou zbytečné prostoje.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C02N, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2007, 3. Year, Chemie, Bachelor's
analytiku nemusím, velice mi usnadnil přežití v analytických praktikách, lidsky i odborně. dá se s ním rozumně domluvit na čemkoliv, rád vyjde vstříc. člověk na svém místě.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C02N, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2009, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Praktikum bylo velmi profesionálně, takřka analyticky připraveno. Vše bylo popsáno v nějakém návodu či manuálu a úlohy byly propracovány. Škoda jen, že většina z nich byla jen variací na volumetrickou titraci. Domnívám se, že například oživení jinými přístrojovými metodami by bylo ku prospěchu.
prof. RNDr. Pavel Coufal, Ph.D. [31-230], Separation Methods [MC230P51, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2008, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Vaše přednášky prostě byly super, co víc říct... Bylo fajn, že jste sem tam přihodil vtípek (PC:)), případně předvedl chování anylytu...
Student has disallowed display of personal data, 18.09.2009, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Přednášky ze separačních metod byly fantastické a kreativní schopnosti při vysvětlování pana docenta Coufala jsou více než úžasné. Konkrétně vysvětlování interakcí molekul byl nezapomenutelný zážitek.
doc. RNDr. Ivan Jelínek, CSc. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C02N, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2010, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Oceňuji lidský přístup ke studentům.
doc. RNDr. Karel Nesměrák, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C01N, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2007, 3. Year, Biochemie, Bachelor's
Nezanechalo na mě úplně dobrý dojem srovnání známek protokolů zveřejněné na tabuli. Vím, že není možné, aby podobné skupiny studentů dosahovaly natolik rozdílných výsledků ve stejné práci, takže by to chtělo buď hodnotit všechny skupiny stejně přísně, anebo nezveřejňovat do očí bijící srovnání. Taky bych se chtěl vyjádřit k atmosféře k laboratoři, která se mi zdála nesmyslně podezřívavá, jako příklad uvádím psaní protokolů rukou. Kdo viděl do skutečného pozadí incidentu, který stál za záminku, ví že šlo o náhodu a skutečně nedošlo k žádnému opisování výsledků, ale to už asi bylo moc náročné si ověřit... Po odborné stránce nemám výhrad.
doc. RNDr. Karel Nesměrák, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C07N, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.05.2010, 2. Year, Chemie, Bachelor's
Pokud doktor Nesměrák hovoří k menší skupince lidí, tak je velmi schopný z hlediska zaujmutí. Látce velmi dobře rozumí a srozumitelně ji podává. Nástává trochu problém při neznalosti dané látky, kdy se stává arogantním a nepříjemným vyučujícím. Nicméně člověk, který je ochoten se na každou hodinu praktika připravit, nemůže mít s panem Nesměrákem problém. Jen z hlediska uspořádání předmětů - spíše bych uvítal toto praktikum před Analytikou I + II, protože spousty věcí jsem pochopil až nyní. Nebo bych vyměnil vyučujícího ACH I+II (pan Jelínek)-zkouška je sice neskutečně jednoduchá a osm kreditů může student získat za studium dvě hodiny večer před zkouškou, ale z hlediska dlouhodobého se člověk prakticky nic nenaučí.
Student has disallowed display of personal data, 23.06.2010, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
Oceňuji ochotu pana doktora pomoct, vysvětlit, ale to vše za předpokladu, že student ví a snaží se. Na jakoukoli podle něj elementární neznalost až příliš nepříjemně. Každé cvičení tak vyžaduje nadprůměrnou přípravu.

Stejně tak protokoly. Nechápu, jak je možné, že pouze ve skupině pana doktora Nesměráka se rok co rok objevují lidé, kteří protokoly opisují. Už vůbec nedává smysl, že to je důvod k tomu, aby se psaly v ruce. Pokud mám vzor protokolu, tak je jedno, jestli ho vytisknu nebo opíšu.
I hodnocení by bylo vhodné sladit s ostatními vyučujícími. Zatímco ti kontrolují pouze správnost výsledků, pan doktor vrací protokoly k přepracováni často a rád například i se slovy "postup popsán příliš podrobně"
doc. RNDr. Karel Nesměrák, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C11, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2007, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Tohle praktikum bylo jedno z nejzajímavějších, které jsem měla. Konečně jsme mohli dělat něco praktického. A vyučující byli taky fajn.
prof. RNDr. František Opekar, CSc. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C02N, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2010, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Oceňuji lidský přístup ke studentům.
Student has disallowed display of personal data, 05.06.2012, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Praktika s panem Opekarem byla na velmi dobré úrovni. Vládla dobrá atmosféra, případné dotazy k úlohám byly ochotně zodpovězeny. Výstupní test i prakt. zkouška nebyla pro připravené problémem.
RNDr. Jana Sobotníková, Ph.D. [31-230], Laboratory training in analytical chemistry [MC230C11, laboratorní práce]
Student has disallowed display of personal data, 19.12.2006, 3. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
praktika měla profesionální organizaci a přesné návody k úlohám. Pedagogický dozor byl pořád v laboratoři, když někdo potřeboval poradit, měl za kým jít. Všichni ochotně pomáhali a radili jak postupovat při řešení úloh.
prof. RNDr. Eva Tesařová, CSc. [31-260], Separation Methods [MC230P51, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2008, 2. Year, Klinická a toxikologická analýza, Bachelor's
Přednes se mi příliš nezamlouval, byl monotónní a rychlý.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html