InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Petr Horák, Ph.D. [31-161], Cellular and molecular basis of the host-parasite relationships [MB160P31, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2006, 5. Year, Biologie, Master's
Při červí části jsou opět vyžadována pečlivě odvykládaná fakta.
prof. RNDr. Petr Horák, Ph.D. [31-161], General parasitology- Host-Parasite Interactions [MB160P57, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Helmintologická část neměla chybu, informací bylo tak akorát, zajímavosti navíc jako příjemný bonus.
Student has disallowed display of personal data, 14.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Dobrý výklad, učit se dá v podstatě z prezentací, které jsou pochopitelné...
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2007, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Tyhle prednasky byly fakt vyborne. Velice zajimave a dobre podane. Prezentace dohromady s vypisky ke zkousce bohate stacily.
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Helminti byli ze všech částí nejzábavnější. Velmi poutavě a vtipně odpřednášeny.
Iveta Štolhoferová, 20.06.2016, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Pro mě určitě nejlepší předmět z prvního modulu. Na molekulární témata moc nejsem, ale když se propojí s ekologií jako tady, vznikne opravdu zajímavá přednáška. Lituji pouze, že byl předmět vyučován v pátek a ještě až v 1 hodinu odpoledne. Já sama cestuji z Prahy domů 4 hodiny, proto naprosto chápu, když někdo přednášku občas vynechá, já sama to 2x udělala. Na druhou stranu je to ovšem škoda, když by ji stačilo prostě přesunout na jiný den.
prof. RNDr. Jaroslav Kulda, CSc. [31-161], Cellular and molecular basis of the host-parasite relationships [MB160P31, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.01.2006, 5. Year, Biologie, Master's
Při prvočí by asi bylo vhodné neděsit studenty záplavou 5-8 písemkových receptorů bflmpsvz aktivující kinázu xyz 623412-u zkoušky jejich znalost není zcela nutná ale soustředit se víc na mechanismy interakcí.Je fajn, že jsou už některé blány převednené do powerpointu, chtělo by to ale všechny. Na zkoušce jsem byl ohodnocen lépee, než jsem si zasoužil.
prof. RNDr. Jaroslav Kulda, CSc. [31-161], General parasitology- Host-Parasite Interactions [MB160P57, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Kulda trojici přednášejících trochu kazí. Zahrne studenty množstvím biochemie, ti se zaleknou, půlka se jich odhlásí a ta druhá je zastrašená a zapomene se zeptat, co že to vlastně Kulda bude u zkoušky vyžadovat. Pak se pokusí nacpat tu biochemii do hlavy, nepovede se jim to a nedokážou si zapamatovat ani základy a nadávají na písemku. Jenže z jeho prezentací nejde odvodit co je důležité a co je navíc k doplnění a vytvoření přehledu. Ve skutečnosti se na nic jiného než základy neptá!
Student has disallowed display of personal data, 14.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Trochu moc rychlý výklad a přehazování slajdů, kde je množství biochemických schémat, ve kterých se člověk hned tak nezorientuje, když si u toho ještě snaží zapisovat poznámky. Ale přednášky se mi líbily.
Student has disallowed display of personal data, 16.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Trochu by som vytkol prilis rychle vysvetlovanie a velmi potichu takze ak clovek sedel o 2 rady dalej uz takmer nic nepocul. A tiez az prilis vela informacii na slidoch takze potom sa casto muselo rychlo preklikavat jeden za druhym aby sa stihlo vsetko ukazat.
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2007, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Bylo toho hrozne moc... Byly to zajive veci, ale presentace byly uplne preplnene informacemi a po precteni sla cloveku hlava kolem.
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Na přednášku bylo těžké udržet pozornost, kvůli tichému a trochu monotonímu výkladu. Naproti tomu sylaby a prezentace byly skvěle zpracované.
prof. RNDr. Petr Volf, CSc. [31-161], General parasitology- Host-Parasite Interactions [MB160P57, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Díky, díky, díky!
Student has disallowed display of personal data, 14.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Skvělé přednášky, pěkné prezentace. Příjemné doplnění Základů parazitologie po entomologické stránce (určitě se vyplatí je absolvovat před tímto předmětem).
Student has disallowed display of personal data, 20.12.2007, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Tato cast byla taky velmi zajimava a fakt bylo tak akorat. Prednasky byly zajimave a netahly se.
Student has disallowed display of personal data, 25.09.2009, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Prezentace k přednášce bohužel nejsou dostupné online.
Student has disallowed display of personal data, 17.08.2010, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Část o hmyzu mi přišla nejvíce praktická a tím i zajímavá, přece jen klíšťata a komáři jsou každodenní realitou i u nás.
Student has disallowed display of personal data, 10.09.2010, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednášky zajímavé, ale po neúspěšném prvním termínu zkoušky už jsem si na druhý ani netroufla. Zkoušela jsem se učit z prezentací,ale ukázalo se to jako nedostatečné. Test je ze 3 částí, celkem 10 otázek. Z žádné části nesmíte dostat za 4. Jsou to vypisovací otázky . Celkově dost náročné s nepoměrem kreditů.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html