InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Physical Geography of Asia [MZ330P38, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 09.04.2008, 3. Year, Geografie, Bachelor's
Verbální projev byl vynikající. Jen mi přišlo, že množství místopisných pojmů, je trochu zbytečné - nedá se to vnímat, nebylo by lepší předat pouze soupis a zaměřit se na jednotlivé "zajímavosti", i odbornějšího charakteru, které by dokázaly upoutat pozornost (lépe se potom vybaví další souvislosti).
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Geomorphology [MZ330P51, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2010, 2. Year, Geografie, Bachelor's
Uvítala bych hlasitější projev, i když chápu, že pokud studenti nejsou schopni udržet v posluchárně ticho, tak je to obtížné.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamic Geomorphology [MZ330P83G, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 05.10.2005, 5. Year, Geologie, Master's (post-Bachelor)
Povrchní přednáška, založená na povrchních znalostech problematiky - tak, jak to v geografii bývá.
doc. RNDr. Zbyněk Engel, Ph.D. [31-330], Dynamic Geomorphology [MZ330P83Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví, převážně ledovce:)

- někdy použití lepších praktických vizuálních jednodušších příkladů

Jinak bez výhrad a díky
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Mathematical Geography [MZ330P47U, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Tento predmet nemam zapocten, cili se ke zkousce vyjadrovat nemohu.
prof. RNDr. Jan Kalvoda, DrSc. [31-330], Mathematical Geography [MZ330P47Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 04.05.2006, 1. Year, Geografie, Bachelor's
Nebylo by špatné sjednotit probírání učiva na přednáškách a cvičeních. Hrozně jsme skákali z jednoho tématu na druhý at uz v smotných cviceních tak i v přednáškách
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Mathematical Geography [MZ330P47U, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.01.2006, 2. Year, Geografie, Bachelor's
Arogantní ke studentům
Student has disallowed display of personal data, 11.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
omlouvam se, hodnoceni cviceni jsem jiz provedl v sekci Matematicka geografie (prednaska).
Student has disallowed display of personal data, 11.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Možná by nebylo špatné, kdyby pan Křížek trochu ubral na svém pocitu nadřazenosti a jednal se studenty lidštěji.
RNDr. Marek Křížek, Ph.D. [31-330], Mathematical Geography [MZ330P47Z, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.11.2005, 2. Year, Geografie, Bachelor's
zápočtový test spočíval v tom, že jsme zuřivě bušili do kalkulaček a sypali ze sebe nadrcené vzorce - kde byl prostor pro vlastní přemýšlení a odvozování?!Kdo špatně zmáčkl tlačítko na kalkulačce byl ztracen. Na kontrolu nebyl čas. Takovým typem testu se rozhodně nezjistilo, zda student látce rozumí!
doc. RNDr. Jan Votýpka, CSc. [31-330], Dynamic Geomorphology [MZ330P83Z, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Velice konstruktivní předmět, vysvětlení mnoha teoretických věcí, příjemné vystupování a přístup k hodnocení zkoušky. Prostě vše profesionální. Je vidět že pedagoga předmět baví.

Zajímavý přednes pomocí diáků, dobrá změna a vizuální prezentace.

Trochu bych zauvažoval nad vysvětlením základů a typů př. co je pobřeží, vznik, popsání typů, pouští - vše jednoduše popsta na začátku v par minutách a tím usnadnit studentovi,aby student lépe pochopil celou přednášku

Příjemný přednes, s prvky zasmaní a úsměvů ze strany studentů, což vedlo k uvolnění unávy a zlepšení pozornosti:) Nezapomenutelné lítá tam jak hadr na holi, vebloudi, ksicht a samozřejmě auťáci:)

Díky a jinak předmět bez výhrad
Student has disallowed display of personal data, 26.02.2007, 1. Year, Geografie, Master's (post-Bachelor)
Příjemná změna - rozhodně se dá látka lépe osvojit při koukání na fotografie, ty nahradí hromady teorie. Fajn přednášky!
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html