InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.07.2006, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
cvičení nepřispělo k osvojení látky... především by mělo být delší - shrnout např. systém ptáků do jednoho půldne se nedá (den by byl lepší). Cvičení k ptákům, obojživelníkům a plazům byla přínosná. Cvičení k rybám bylo spíš cvičením práce s klíčem (ale přeci jen jsem si nějakou tu rybu zapamatovala), stejně jako k savcům, kde jsme si procvičili ještě manipulaci s posuvným měřítkem - kromě znalosti několika hlodavců jsem si neonesla nic.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.11.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Akrobatické kousky mi utkvěly v´hlavě i s probíranou látkou :) Jen prosím tolik nepřetahujte hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nejlepší přednášející na zoologii
Student has disallowed display of personal data, 29.12.2007, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Předmět je pohodový. Chodila jsem na přednášky, přeila jsem cvičení,jednou jsem si přečetla zápisky a zašla do národního muzea.Mám tip na inovaci výuky, kterou by naši následovníci podle mého uvítali. Ideální by bylo, kdyby byly k dispozici stručné zápisky/skripta,pochopitelná a shrnující teorii nutnou ke zkoušce.Přednášky by pak mohly být věnovány zajímavostem, praktickým poznatkům, etologii, ekologii, stíhalo by se... Hlasitost pana Fuchse jsem přežila i v druhé lavici a cením si prezentací, které nám dal k dispozici, i když je fakt, že jsem jámu lební nepochopila ani z nich, ani z přednášky, takže jsem u zkoušky trošku trnula, co bude když...
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nemohu ohodnotit cviceni, jelikoz jsem ho nemohla absolvovat, ale vseobecne mi prijde hloupe, ze praktika probihaji turnusove. Pak se muze stat, ze je nekdo nemocny a potom, co se uzdravi praktikum neprobiha a ma proste smulu, protoze s jednim clovekem, tak nikdo nechce byt, a musi si nechat predmet prelozit.
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Větší část přenášky by měla být věnována savcům a konkrétním druhům a zajímavostem
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoogeography [MB170P82, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 24.09.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Těžko odpovídat na poslední otázku - zvládnutí látky nebylo obtížně proto, že mě to prostě baví. Jak prosté :o)
RNDr. Vladimír Vohralík, CSc. [31-170], Special zoology of Vertebrates [MB170P37, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.09.2010, 1. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Moc zajímavý předmět. Konečně praktické informace, jak poznat zvířata, se kterými se můžeme setkat. Snad jen část o rybách byla trochu nudná, celý den strávit určováním ryb podle klíče nebylo zrovna moc zábavné ani nemám pocit, že bych se tím moc naučila.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html