InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PřF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 10.07.2006, 2. Year, Ekologie a ochrana prostředí, Bachelor's
cvičení nepřispělo k osvojení látky... především by mělo být delší - shrnout např. systém ptáků do jednoho půldne se nedá (den by byl lepší). Cvičení k ptákům, obojživelníkům a plazům byla přínosná. Cvičení k rybám bylo spíš cvičením práce s klíčem (ale přeci jen jsem si nějakou tu rybu zapamatovala), stejně jako k savcům, kde jsme si procvičili ještě manipulaci s posuvným měřítkem - kromě znalosti několika hlodavců jsem si neonesla nic.
doc. RNDr. Roman Fuchs, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 27.11.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Akrobatické kousky mi utkvěly v´hlavě i s probíranou látkou :) Jen prosím tolik nepřetahujte hodiny.
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nejlepší přednášející na zoologii
Student has disallowed display of personal data, 29.12.2007, 3. Year, Chemie, Bachelor's
Předmět je pohodový. Chodila jsem na přednášky, přeila jsem cvičení,jednou jsem si přečetla zápisky a zašla do národního muzea.Mám tip na inovaci výuky, kterou by naši následovníci podle mého uvítali. Ideální by bylo, kdyby byly k dispozici stručné zápisky/skripta,pochopitelná a shrnující teorii nutnou ke zkoušce.Přednášky by pak mohly být věnovány zajímavostem, praktickým poznatkům, etologii, ekologii, stíhalo by se... Hlasitost pana Fuchse jsem přežila i v druhé lavici a cením si prezentací, které nám dal k dispozici, i když je fakt, že jsem jámu lební nepochopila ani z nich, ani z přednášky, takže jsem u zkoušky trošku trnula, co bude když...
RNDr. Tomáš Přikryl, Ph.D. [31-420], Morphology of animals [MB170C46, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Pitva je sice poučná, ale fuj
Student has disallowed display of personal data, 08.09.2009, 1. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Nejsem si jistá, kdo je tento vyučující. Ale praktikum bych určitě doporučila. I když jsem si na začátku říkala, že nemůžu řezat do zvířátek, tak jsem se za pár minut naučila, že to nic není. Vystihl to vyučující u pitvy myši "jste tu hlavně, abyste se naučili brutalitě a chladnokrevnosti, takže šup a stříhejte". Dávám mu za pravdu.
prof. RNDr. Zbyněk Roček, DrSc. [31-170], Morphology of animals [MB170C46, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Děkuji za přidaný termín, když se nás na ta praktika přihlásilo moc a zaspali jsme zápis... jedinou chybou tohoto praktika byly příliš malé žabičky, na kterých nebylo skoro nic vidět, jinak výborné.
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
pitva je sice poučná, ale fuj
prof. RNDr. Zbyněk Roček, DrSc. [31-170], Morphology of animals [MB170P46, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
asi nejlepší přednáška druhého semestru, tváří se to sice hodně složitě, ale Roček vše výborně vysvětlil
Student has disallowed display of personal data, 24.10.2005, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Myslím, že přednášky pana Ročka jsou vzhledem k poměrné náročnosti a rozsáhlosti předmětu výborné, naprosto srozumitelné, záživné, prostě radost tam chodit.
Student has disallowed display of personal data, 10.01.2006, 4. Year, Biologie, Master's
Přesunout dohodnutý termín zkoušky o měsíc (z půlky června na prostředek července) je vůči studentům velmi nesportovní. Navíc zkouška byla formou testu a ten mohla rozdat a následně vybrat jakákoliv osoba, kterou by pedagog pověřil. Vyučující o své nepřítomnosti v době plánované zkoušky ( červen) věděl dostatečně dopředu, a tak mohl zařídit (domluvou s jiným pedagogem),aby desítky studentů namusely vinnou vyučujícího skládat zkoušku v prostřed prázdnin. Pikantní byl dodatečný přesun náhradního termínu (tuším že z 11.7 od 10.00 na 12.7 od 9.00.
Student has disallowed display of personal data, 08.06.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Prednasky byly velmi poutave, coz bylo podle me dano skvelym prednesem pana docenta. Zpusob zkouseni mi vsak prisel dosti neobjektivni, coz bylo dano nejen nejednoznacnosti odpovedi v testu, ale i tim, ze v kazdem terminu byli jine podminky testu. Nesravedlive me prijde i posun hranice znamkovani po testu, kdy byli zvyhodneni jen studenti, kteri by byli oznamkovani nedostatecne. Posun hodnoceni byl na miste, ale hranice by se meli posunout u vsech znamek, nejen u trojky.
Student has disallowed display of personal data, 14.06.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Problém předem daných otázek ke zkoušce je, myslím, velmi aktuální. Mně osobně tyto otázky pomohly, protože zvládnout celá dvouset stránková skripta je oříšek. Otázky prověřovaly souvislosti, které člověku při čtení občas unikly, ale které jsou na morfologii krásné.Na druhou stranu to zvýhodňuje studenty, kteří se otázky naučí nazpaměť vyřešené od kolegů. Můj návrh zní: ponechat otázky, které dají rámcovou představu na co se při učení zaměřit a co neopomenout (případně jejich počet zvětšit) a "profláknuté" otázky ke zkoušce nějakým způsobem změnit.
Myšlenka otázek mi totiž nepřipadá špatná, protože jsem se díky nim naučila nad morfologií lépe přemýšlet. K tomu myslím celá přednáška vede.

Chtěla bych Vám poděkovat za způsob přednášení a nasazení jakož i za návštěvu a provedení ve sbírkách. Doufám, že příští rok se budu moci zúčastnit i pitvy i praktik. Přeji pěkný den.
Student has disallowed display of personal data, 21.08.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Na morfologických přednáškách je hezké, že se při výkladu postupuje chronologicky od embryonálního stavu k dospělcům, takže si člověk uvědomí, co z čeho vzniklo a proč. Moc děkuji za ochotu vyhlásit prázdninové termíny a celkově příjemný přístup. Skvělá tečka v podobě lidských anatomických preparátů!
Student has disallowed display of personal data, 04.09.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
logika, srozumitelnost, nazorne obrazky, dokaze upoutat,...
Student has disallowed display of personal data, 04.10.2006, 3. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
tady nešlo o zvládnutí látky, ale o to, že test byl podle mě dost špatně sestaven (Bazírování na detailech, podobné možnosti, přísné bodování, diskutabilní otázky... )
je to dost škoda, zabít testem dobrou přednášku
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Popravdě, o co jde jsem pochopil asi na čtvrté přesnášce, kdy jsem si konečně napsal první zápis - do té doby jsem se zoufale topil. Uznávám, že to byla moje chba, stačilo si přečíst skripta na internetu. Takže po jejich přečtení a po skousání seitu (nejlépe nějaké snaživé spolužačky) stačí poptat se, jak to u zkoušky chodí starších ročníků a myslet především mozkem a ne kolenem, a není problém zkoušku udělat. Plno zajímavých faktů, které ale bohužel zapomenete, když se je učíte týden před zkouškou a ne průběžně. Stojí to ale za to. Přednes je kouzelný!
Student has disallowed display of personal data, 13.10.2006, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Musim povedat, ze toto je jedna z najlepsich prednasok ake som tu dosial absolvoval. Prednasanie bolo putave, zaujimave a aj zabavne.
Jedinu chybu vidim v turnusovej organizacii praktika. Clovek tam nieco pitva a pritom nema ani sajn co to je, pretoze sa to na prednaske este nepreberalo.
Student has disallowed display of personal data, 22.11.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Pan Roček je dobrý přednášející, hodiny jsou nesmírně zajímavé, ale pro obtížnost tohoto předmětu bych doporučila si jej zapsat ve vyšším ročníku (ne v prváku).
Student has disallowed display of personal data, 23.12.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Velmi pěkná přednáška podaná zajímavě, zábavně a s logickým propojením jednotlivých faktů. Zkouška mě ale zklamala. Ne kvůli výsledku, s tím jsem spokojená, ale otázky byly formulované nepřesně a také si myslím, že by bylo fér udělat víc otázek, protože takhle je velká pravděpodobnost, že člověk bude mít špatný výsledek prostě kvůli smůle.
Student has disallowed display of personal data, 16.11.2007, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Děkuji za poutavou přednášku.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Přednáší velmi dobře, vždy mne to zaujalo. Vše bylo krásně logické.
Student has disallowed display of personal data, 21.11.2008, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Bohužel přednáška několikrát odpadla (ale ne bezdůvodně, spíš kvůli různým svátkům a volnům) a tak rozhodně nebyla probrána celá látka.
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Úžasně podaná přednáška, stojí za to na ní chodit, i když skripta obsahují všechno potřebné ke zkoušce. Pan Roček vykládá s takovým zaujetím, že si z hodin většinu věcí zapamatujete:) Bezkonkurenční morfologické vtipy
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Přednáška je kvalitní a zajímavá. Člověk (pokud chce) si z ní odnese pochopení základních momentů morfogeneze živočichů. Naproti tomu skripta jsou plná morfologické terminologie, podle mě někdy nadbytečné (v rámci tohoto předmětu). V kombinaci s jejich značnou délkou to pak vcelku pochopitelně vede k tomu, že se velká část studentů radši učí jen testové otázky (zvlášť když se tyto rok od roku málo mění).
prof. RNDr. Zbyněk Roček, DrSc. [31-170], Morphology of animals [MB170P46U, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.06.2006, 1. Year, Chemie, Bachelor's
je to sv**ě na entou...k dispozici byly otázky do testu, jesnže on pak třetinu obměnil...a ta skripta!!! kdyby se to aspoň číst dalo...
Student has disallowed display of personal data, 11.10.2007, 2. Year, Chemie, Bachelor's
No, profesor Roček je velice specifický typ přednášejícího. Mě osobně na něm fascinuje, že přednášky spestřuje občas takovými "vložkami", které pronáší naprosto vážně. Tak třeba cituji:
Už jste někdy byli ve Středomoří (to ještě nikoho nepřekvapí)a procházeli jste se tam lesem, kterej právě vyhořel? No, viděli jste, co je tam mrtvejch želv???"
Tak asi něco takovýho. Nikdy jsem nepoznal, jestli se při tom jenom tak vážně tváří, nebo jestli ty věci doopravdy normálně dělá.
Každopádně moc moc super člověk a přednášku určitě doporučuju...
Student has disallowed display of personal data, 18.06.2008, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Asi nejlepší předmět, který jsem na této fakultě zatím absolvoval
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170C13B, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 09.03.2010, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Má připomínka se týká obecně organizace těchto cvičení, není směřována ke konkrétnímu vyučujícímu.

Vše se odehrává ve velkém spěchu, myslím si, že pokud člověk ta zvířata neuměl poznávat před cvičeními samotná cvičení ho od toho spíše odradila - ukázkovým příkladem byl půlden věnovaný ptákům: obložení vycpaninami jsme tři hodiny sledovali presentaci, která se místy až neuvěřitelně důkladně věnovala rozeznávání "nerozeznatelných"druhů (typu různí budníčci). Pak jsme měli necelou hodinu, abychom se konečně podívali na ty vycpaniny, což se samozřejmě nedalo stihnout. Myslím, že by bylo mnohem užitečnější vynechat tu presentaci nebo ji použít jen k ukázání znaků, které na vycpaninách už setřel čas a soustředit se na to, aby se opravdu všichni naučili poznávat ptáky, které mohou někde vidět a ty "špeky" si nechat jen pro ty, kteří i to projeví zájem. A aby si opravdu všichni mohli V KLIDU vše prohlédnout.
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Morphology of animals [MB170C46, praktická cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 13.06.2006, 1. Year, Biologie, Bachelor's
Praktikum mi objasnilo mnohé, ale přeci jenom nesouhlasím s usmrcováním zvířat !!!! Snad videozáznamy....
Student has disallowed display of personal data, 08.10.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Nehledě na vyučujícího je to zajímavý zážitek, pokud si sednete s někým mauálně zručným. V opačném případě se utopíte v rozkudlaných vnitřnostech a zoufale se budete snažit vypadat, že víte a vidíte, co vědet a vidět máte - a co ostatní zaručeně vidí a vypitvali deset minut před vámi. To je optický klam :o) Tak si to zapište a naučíte se porcovat, když nic jiného :o) Pracuje se ve skupinách (což znamená že to vždycky nějak někdo udělá:o) a nejsou nutné protokoly.
Student has disallowed display of personal data, 22.11.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Velmi zajímavá pitevní praktika.
Student has disallowed display of personal data, 15.09.2008, 2. Year, Speciální chemicko-biologické obory, Bachelor's
Toto praktikum bylo jedno z nejlepších praktik, které jsem měla. Názorné, doplňující přednášku o mnoho zajímavých informací.
Student has disallowed display of personal data, 31.12.2008, 3. Year, Biologie, Bachelor's
pitva je sice poučná, ale fuj
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 06.10.2005, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Nemohu ohodnotit cviceni, jelikoz jsem ho nemohla absolvovat, ale vseobecne mi prijde hloupe, ze praktika probihaji turnusove. Pak se muze stat, ze je nekdo nemocny a potom, co se uzdravi praktikum neprobiha a ma proste smulu, protoze s jednim clovekem, tak nikdo nechce byt, a musi si nechat predmet prelozit.
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoology of Vertebrates [MB170P13B, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.12.2006, 3. Year, Biologie, Bachelor's
Větší část přenášky by měla být věnována savcům a konkrétním druhům a zajímavostem
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Ichthyology [MB170P38, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 19.10.2005, 5. Year, Biologie, Master's
Cviceni probehlo v podobe jednoho puldne ve sbirkach katedry zooologie a to jest velmi, velmi malo. Muj nazor je, ze by cviceni melo probihat kazdy tyden a ne jednou za semestr- to je potom mnoho informaci najednou a student si vytvori v hlave misto uceleneho prehledu systemu ryb jen jakesi halaszle(rybi polevku). Skoda. B.Drozd.
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Ichthyology [MB170P38, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.10.2005, 5. Year, Biologie, Master's
Tento velice zajímavý předmět by zasloužil dvousemestrální podobu a proto se mi vůbec nelíbilo, že tato přednáška probíhala jen jednu polovinu semestru-bylo to jako se dívat na ryby v řece z rychlíku.....zkrátka všechno potřebuje svůj čas. A take nejaka ta inovace by vůbec neškodila- modernější presentace apod.B.Drozd
RNDr. Miroslav Švátora, CSc. [31-170], Zoogeography [MB170P82, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 24.09.2006, 2. Year, Biologie, Bachelor's
Těžko odpovídat na poslední otázku - zvládnutí látky nebylo obtížně proto, že mě to prostě baví. Jak prosté :o)
RNDr. Vladimír Vohralík, CSc. [31-170], Special zoology of Vertebrates [MB170P37, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 17.09.2010, 1. Year, Biologie, Master's (post-Bachelor)
Moc zajímavý předmět. Konečně praktické informace, jak poznat zvířata, se kterými se můžeme setkat. Snad jen část o rybách byla trochu nudná, celý den strávit určováním ryb podle klíče nebylo zrovna moc zábavné ani nemám pocit, že bych se tím moc naučila.
---, Morphology of animals [MB170P46, ]
Student has disallowed display of personal data, 18.10.2004, . Year,
Myslím, že nebudu jediná, kdo pocítil na vlastní kůži, jak nespravedlivý systém zkoušení byl letos zaveden.Oproti předešlým rokům nebyla zkoška ústní, nýbrž písemná ve formě testu. Jistě by se dala kritizovat jeho náročnost, či spíše nesmyslná úroveň hodnocemí, ale to všecko se dá ještě pochopit, koneckonců - není to jediná obtížná zkoška. Co mě ale opravdu připadlo krajně nespravedlivé, bylo uveřejnění zadání testů na internetu v půlce července, kdy už veliká část studentů měla první(ch pár) neúspěšný(ch) termín(ů), i přes dlouhé dny ztrávené nad knihou, za sebou, kdežto ostatním,kteří si počkali, stačilo jen naučit se nazpamět 200 otázek a odešli domů s jedničkami. Opravdu nechápu, proč nebyly otázky zveřejněny buď dříve nebo vůbec.Zdá se mi to být to krajně nefér ke studentům, kteří potřebovali dokončit zkoušky řádně před začátkem července. Je škoda, že jinak výborná přednáška skončila tímto fiaskem.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html