InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychology of school age children [OBPP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 24.01.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Při veškeré úctě: Pokud kantor celou dobu sedí za katedrou a jenom vykládá z knížky, není to dobré ani pro studenty (můj názor).
Tomáš Adamovič, 01.07.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Mrzelo mne, že byl výklad formou komentovaného čtení studijního textu. Domnívám se, že nám dr. Klusák může ze sebe předat daleko víc, než text, který si můžeme přečíst i sami.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Navrhuji více výuky pro "studenty" na úkor výuky pro "specialisty na vývoj dítěte".
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Věřím, že cvičení (o počtu méně studentů) pod vedením pana doktora by byla jistě velmi přínosná, ale právě forma cvičení (v podstatě analýza učebnicových textů) mi k přednáškám nevyhovovala. Jsem toho názoru, že pan doktor nám mohl předat mnohem více (jeho přístup je naprosto profesionální a jeho zkušenosti zcela nezpochybnitelné); možná bych se proto pokusila změnit strukturu předmětu v jeho podání - nejprve teorie (ta je pro prvotní seznámení se s určitou věkovou kategorií nezbytná), až následně praxe (klidně i v podobě společného čtení; materiály by mohly být přihlášeným studentům posílány předem k pročtení, např. emailem). Co se týká závěrečného testu - byl poměrně náročný; rozsah vývojových změn (motorické, kognitivní, percepční...) je přeci jen hodně široký, takže na všechny změny pochopitelně nezbyl čas - úplné samostudium v tomto případě nevnímám pro skutečné pochopení problematiky (s řadou komentářů a připomínek) jako vhodnou volbu, ačkoliv četba by jednoznačně měla patřit k tomuto předmětu, ovšem jako doplňující prvek přednášek. Za pozitivní přístup a další motivaci ovšem velice děkuji.
PhDr. Miroslav Klusák, CSc. [41-KPSY], Psychology of school age children [OKBPP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.12.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velmi mě zaujala celá přednáška a litoval jsem, že jsem musel odejít dříve.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velice přínosný předmět
PhDr. Barbora Lucká, Ph.D. [41-KPSY], Psychology of school age children [OKBPP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velice přínosný předmět. Mohl jsem si vše aplikovat na vlastní životní situaci v dětství
doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. [41-KPSY], Introduction to Psychology [OBPP13003, přednáška]
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Seidlové-Málkové: Během přednášek jsem měl problém sledovat strukturu výkladu a odlišit podstatné od nepodstatného. Též jsem měl dojem, že není přednáška od toho, abych problematiku pochopil a obsáhl, ale k tomu že slouží naskenovaná literatura, kterou přednáška jen doplňuje. (Očekával bych to obráceně.)
Detail: nepochopil jsem, proč přednášky dr. Seidlové-Málkové začínaly o 10 min. dříve a člověk tak chodil "pozdě", i když přišel včas.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D. [41-KPSY], Approaching the Children Group [OBPS13057, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2015, 2. Year, Psychologie, Bachelor's
Na tento předmět jsem se velice těšila a splnil všechna má očekávání. Jako největší přínos vidím to, že tento seminář/cvičení bylo opravdu zaměřeno prakticky a dost jsme si toho vyzkoušeli na vlastní kůži.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Introduction to Psychology [OBPP13003, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 07.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Paní Smetáčková je výborná přednášející, která člověka do daného tématu vtáhne.
Tomáš Adamovič, 12.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Obecně: Předmět je zajisté potřebný (byl jsem na všech přednáškách), ale mám dojem, že je jeho provedení mimo potřeby studentů pedagogiky. Uvítal bych informativní přehled ze základních oblastí psychologie, nikoliv "vědecký exkurz" do základních oblastí psychologie, který je sice na odborné úrovni, ale normálnímu studentovi nepodá základní přehled o problematice, ba jej spíše ponoří do vody, ve které neumí plavat.
Konkrétně k dr. Smetáčkové: Líbilo se mi vtahování studentů do děje, líbila se mi přehledná struktura přednášek i prezentací.

Na závěr: Předmět hodnotím spíše pozitivně, i když jsem se zaměřil v komentáři na kritiku. Díky za přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 12.12.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Záživný a zajímavý výklad látky
Student has disallowed display of personal data, 25.06.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky paní doktorky mě velice bavily (prezentace sloužily jako výborný, navíc přehledný podklad, ke kterému byl poskytnut další komentář a konkrétní příklady nebo video). Oceňuji i prostor pro dotazy, i když si myslím, že by nemuselo být tak moc nutné snažit se o vzájemnou interakci - v tolika lidech to, upřímně, není příjemné (tím ani "efektivní"), přednášku bych proto klidně celou pojala jako... přednášku. :) Škoda jen, že témata u konce nevedla také paní doktorka Smetáčková, poněvadž v podání dalších vyučujících/doktorandek už to tak zajímavé nebylo - vlastně se, většinou, jednalo o strohé předčítání prezentací (přitom na přednášku se jde člověk dozvědět něco navíc, jinak by si doma rovnou mohl otevřít Moodle - za který ale, mimochodem, díky). Také mi nevyhovoval chaos v závěrečných tématech - zdálo se mi, jako by se po nich prapodivně "skákalo" (působilo to neuceleně), zápočtový test se hodnotím jako dost náročný - nejsem si jistá, zda to není spíše demotivující (přeci jen - jedná se o učivo za jeden pouhý semestr). Celkově však velmi děkuji za vhled do psychologie.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychology of school age children [OBPP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Výklad je opravdu zajímavý a pečlivě připravený a namířený na nás. Oceňuji nejen "výklad" potřebný pro zkoušku, ale i motivování nás ke správnému přístupu k dítěti.
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Přednášky v podání doktorandů byly monotónní a nijak zvláště obohacující, v podstatě předčítali prezentaci, která byla promítána.
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Nemám absolutně co vytknout - struktura, vedení a průběh přednášek byl vynikající (přehledné prezentace, konkrétní příklady, jasný výklad, prostor pro dotazy); takto jsem si vždycky představovala přednášky na VŠ. Děkuji.
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Paní dr. Smetáčková je perfektní a její výklad se mi líbil velmi! Škoda, že nepřednášela celý semestr. Umí poutavě vyprávět a dává praktické příklady, výborný pedagog.
Jen některé otázky v písemce jsem asi úplně nepochopil. Magické, artificialistické myšlení atp. nebylo v materiálech úplně nejvhodněji vysvětleno. Přesto děkuji za zajímavé poznatky. :)
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Social Psychology I [OBPS13015, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2013, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Výborná příprava a koncepce přednášek (snad až na příliš dlouhé prezentace výzkumných článků námi studenty, které z mého pohledu nejsou tak přínosné.). Informačně zajímavé, dobře a živě podané (kombinace teoretických informací propojených do reálných, zejména školních, situací, úkolů sdílených na moodlu s ostatními kolegy, poskytnutí prezentací jako kostry k přípravě na zkoušku, malé skupinové práce v průběhu přednášky oživily materiál=) vše dobře nakalibrované). Výborná komunikace se studenty. Tento předmět je sám o sobě zajímavý a k tomu výborně vyučovaný.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Scientific Research in Psychology [OBPS13110, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2013, 4. Year, Psychologie, Bachelor's
Náročné požadavky, zajímavé poznatky, spravedlivé hodnocení, vstřícnost a ochota pomoci.
Student has disallowed display of personal data, 20.01.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
:)
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Přednášky paní doktorky Smetáčkové byly na rozdíl od přednášek doktora Klusáka mnohem přehlednější a srozumitelnější, výklad byl jasný, názorný a informace relevantní k tématům, což velmi pomáhalo k pochopení vědeckých výzkumů. Na otázky odpovídala fundovaně a i motivovala k dalšímu studiu.
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2015, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Profesionálny výklad
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Selected Themes in Educational and Social Psychology [OB7213209, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.08.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Nejlepší přednášky!!! Výborná přednášející! Děkuji.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychology of school age children [OKBPP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Výborné přednášky paní docentky Smetáčkové.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velice přínosný předmět
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Introduction to Psychology [OKB7313111, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Paní docentka je skvělá. Tento předmět je velmi zajímavý a naučný. Díky motivačnímu přístupu a veselému projevu mám velký zájem rozvíjet své znalosti o psychologii.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender and School [OKNPP13157, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět přínosný pro praxi, zajímavé, i když časově náročné úkoly, náročný test. Ale vstřícný a lidský přístup vyučující.Doporučuji.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender and Education [ONPP13157, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 10.02.2014, 2. Year, Speciální pedagogika, Master's (post-Bachelor)
Úžasný a zajímavý předmět!
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět byl velmi zajímavý, přínosný, požadavky zcela jasné. Vyučující má pro předmět detailně propracované prostředí v Moodlu, což také hodnotím velmi kladně. Mohu jen doporučit!
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Výborný předmět ve výborném provedení!
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Gender and Education [ONPP13157, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Když jsem se na předmět přihlásila, tak jsem ještě netušila, že bude mít tak zajímavý obsah. Výuka byla srozumitelná, zajímavá a obohacující.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Psychology of movies I. [OVP13005, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Seminář byl celkem zklamáním, jednak co se týče filmů, které byly vybrány (studenti si je vybírali sami, což je sice hezké, ale mnozí neměli tušení, co za filmy to je a hlasovali "naslepo"; toto samozřejmě není chyba vyučujících, ale studentů, kteří místy nebyli schopni ani napsat smysluplný komentář k filmu). Navrhoval bych spíše, aby byly filmy předem vybrány, mnozí studenti ještě nemají tolik zkušeností a rozhledu, aby byli schopní vybírat kvalitní filmy, které by pro ně byly přínosné a něco jim předaly.

Dále bych velmi zkritizoval organizaci předmětu, neboť řízení předmětu přes Moodle se ukázalo jako velmi nepraktické a neefektivní, protože komunikace mezi skupinami musela být hodně improvizovaná a několik věcí nefungovalo tak, jak mělo (hlasování, třídění do skupinek...), což působilo neprofesionálně a i nezodpovědně vůči studentům (hodně organizačních věcí záleželo jen na studentech, vyučující byli často jen "pozorovatelé").
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Seminář mi umožnil náhled na filmy, jaký mě dříve nenapadl. Uvítal bych povinnou prezenci z toho důvodu, že poslední dvě skupiny prezentovaly své výstupy jen před hrstkou studentů, což byla škoda.
Zároveň mě mrzí, že nebyl vypsán navazující kurz.
Rozhodně by bylo dobré upravit možnosti tak, aby se studenti mezi sebou ve skupinách na prvním setkání více poznali, výrazně to usnadní spolupráci.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Actual Themes of Contemporary Psychology [OVP13008, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2014, 2. Year, Psychologie, Bachelor's
Výborný, velmi názorný předmět. Ocenila bych méně témat z pedagogické psychologie, aby to bylo více pestré.
doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. [41-KPSY], Reading of English Literature [OVP13009, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 30.05.2013, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Tento předmět byl pro mě velmi užitečný. Byla bych ráda, kdyby byly otevřeny pokračovací kurzy - Četba anglické literatury II atd. Také si myslím, že by bylo fajn věnovat se například každý semestr jednomu tématu psychologie (tento převládala sociální psychologie a genderová témata). Nevadilo by, kdyby se i v rámci kurzu mluvilo anglicky.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html