InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of Educational Research I [OKN231402, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Přednášky paní doktorky Voňkové mají mimořádně vysokou úroveň, jsou srozumitelné a zajímavé.
Student has disallowed display of personal data, 22.01.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Nejen za sebe, ale i za ostatní studenty kombinovaného studia musíme paní doktorce Voňkové poděkovat za lidský, profesionální a vlídný přístup na zkoušce i během výuky, za to, že si na nás studenty dovede udělat čas a tím nám dává možnost ji lépe poznat. Všichni jsme odcházeli z její zkoušky s dobrým pocitem - a to nezáleželo na známce.
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Ráda bych dodala, že přes náročnost paní doktorky, zůstala lidská a já jsem si při zkoušce nepřipadala, že jí "obtěžuji". Moc se mi její výuka i přístup líbí.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Diploma Seminar [OKN231416, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Tento předmět (seminář) na který jsem se původně z obavy pro jeho náročnost nechtěla přihlásit, mi velmi pomohl začít pracovat na závěrečné, diplomové práci. Vyučující je náročná,ale spravedlivá a konstruktivní, což jsem poznala i v 1.roč. v metodologii.Zadává vždy jasné a přesné požadavky,sdělí studentům srozumitelné podmínky ke splnění předmětu, materiály jsou dostupné. Poskytuje vždy zpětnou vazbu a jsem přesvědčena, že se odevzdanými úkoly opravdu zabývá a čte je, o čemž svědčí její velmi podrobné hodnocení jednotlivých studentů(s klady i zápory). Studenti mají pocit, že si jejich práce někdo považuje. Myslím, že zde prezentuji názor většiny našeho ročníku. Na fakultě jsem se bohužel mnohdy setkala i s naprosto odlišným(laxním) způsobem ze strany vyučujících.
Student has disallowed display of personal data, 16.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pro mě zatím nejlépe strukturovaný, přínosný a precizně připravený seminář s praktickými radami, konkrétně cílenými na jednotlivé studenty. První vyučující, která dává přednost obsahu práce před objemem...jak vzácné.
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Jako vždy, paní doktorka Voňková nezklamala. Její výklad je jasný, přínosný, v zadání úkolu je sice náročnější, ale velmi ochotně přistoupila na naši prosbu prodloužit termín odevzdání.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Construction and Use of Achievement Tests [ONPP149, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 3. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět byl velmi zajímavý, studijní materiály k seminární práci byly občas náročnější, což ale představovalo výzvu. Vyučující je velmi příjemná. Forma a obsah výuky naprosto odpovídá mé představě předmětu na vysoké škole. Předmět obsahově nabitý.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět se mohl zdát trochu složitý kvůli nutnosti různých výpočtů při hodnocení validity a reliability testů, které bylo také výstupem. Vyučující však vše jasně vysvětlila, motivovala svým pozitivním přístupem, poskytla materiály i praktickou přípravu a nakonec vše šlo bez problémů splnit a člověk si vyzkoušel něco, s čím se (alespoň v mém případě) běžně nesetká a přitom to může mít v následující praxi svůj velký význam.
Pavel Sovič, 10.02.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Vyučující je naprosto geniální. Líbí se mi, že je stále v kontaktu se třídou. Paní doktorka klade otázky a student má díky tomu možnost danou látku pochopit. Je to skvěle didakticky zvládnutá přednáška a vřele ji doporučuji úplně každému. Myslím, že každý učitel by měl umět vytvořit kvalitní didaktický test.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Construction and Use of Achievement Tests [ONPP149, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2014, 3. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět byl velmi zajímavý, studijní materiály k seminární práci byly občas náročnější, což ale představovalo výzvu. Vyučující je velmi příjemná. Forma a obsah výuky naprosto odpovídá mé představě předmětu na vysoké škole. Předmět obsahově nabitý.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of Educational Research I [ON23142002, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.02.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Podle mě by měl pedagogický výzkum patřit až do PhD. studia, protože drtivá většina z nás NMgr. studentů se v budoucnu vědě a pedagogickému výzkumu rozhodně věnovat nebude. Využít se sice dá předmět při psaní diplomové práce, nicméně ne každý jí bude psát z pedagogiky a i kdyby, ne každý využije tento druh informací. Předmět by měl být alespoň volitelný/povinně volitelný, aby netrápil studenty, jako jsem třeba já, pro které to znamená tunu práce navíc, která nemá žádný smysl.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of Educational Research II [ON23142003, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.06.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Předmět byl zajímavý, ale myslím si, že by mohl být spíše volitelný. Kdo nechce dělat výzkum, bylo to pro něj asi docela zbytečné. Já bych si ho, s ohledem na povahu mé diplomové práce, stejně zapsala, ale ne všichni kolegové ho asi využijí. Stejně jako Metodologie I by měla i Metodologie II být spíše v bakalářském programu- i tam jsem dělala výzkum v bakalářské práci a teď vidím, kolik jsem tam udělala chyb a vlastně celé to bylo dost neumělé.
Jinak vyučující dobře vybírá formu výuky, má velmi dobře zpracované studijní materiály, podmínky splnění byly jasně dané už na začátku, předmět i obsahově (nejen prerekvizitou) navazoval na Met.I ze ZS. Test byl "udělatelný", obsahoval opravdu jen to, co jsme brali a navíc byl velmi dobře koncipovaný- strukturované otázky, očíslované řádky, kde jsme měli psát odpovědi (takže jsme nemohli ani na nic zapomenout) a vyučující evidentně chtěla, abychom o věcech přemýšleli, ne jen napsali to, co jsme s naučili nazpaměť. Oprava testů byla rychlá, komunikace je také bez problému. Kéž by bylo víc takto kvalitně připravených předmětů.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Diploma Seminar [ON23142323, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji, že je vyučující schopná se orientovat v různých tématech našich diplomek a dovede vhodně nasměrovat k cíli práce, zhodnotí smysl a přínos práce, doporučí vhodné postupy při zpracování.
Výstup předmětu je jeden z nejpraktičtějších vůbec, mám opravdu pocit, že jsem nepsala jen práci pro práci, ale opravdu něco užitečného.
Na maily reaguje rychle, je flexibilní a vstřícná (viz posunutý deadline našich prací- z obhajitelných důvodů, ne snad kvůli lenosti).
Takový předmět by měl být i před bakalářkou. A klidně bych ho zařadila už dřív, do 1.ročníku NMgr, letního semestru, ať má člověk opravdu náskok a nemusí pak honit termín na poslední chvíli.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of educational research [ON2314504, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní doktorka je úžasná. Tak skvělý přístup ke studentům jsem ještě nezažila. Je pořád dobře naladěná a ve třídě panuje hezká atmosféra. Má velmi lidský přístup a je velmi spravedlivá. Je to člověk na pravém místě. I přesto, že podmínky k ukončení předmětu jsou trochu náročnější a probíraná látka mi není úplně blízká, tak i přesto mě na přednášky bavilo chodit.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of educational research II [ON2314509, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Výborný kurz stejně jako Metodologie I.! Vyučující je vždy skvěle připravena a její podklady ke kurzu jsou jasně a přehledně zpracované.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Methodology of educational research II [ON2314509, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.05.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Oceňuji možnost vyzkoušet si průběh studentské mini konference. Výborný nápad! Konečně trochu učení prožitkem.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html