InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. [41-KITTV], Building Web Applications [OB1319504, přednáška]
Jiří Hofman, 14.02.2016, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
V předmětu jsme se učili spoustu věcí, ale z hodin jsme si málo odnesli. Výklad byl srozumitelný, ale praktické ukázky už moc ne. Kód byl dost nepřehledný, a na ukázky mnohokrát až moc složitý. Úkoly na hodině vyžadovaly poměrně dost změn, ve kterých se studenti ztráceli. Jelikož jsem o PHP chtěl naučit více, chodil jsem i na hodiny doktora Procházky. V celkovém součtu, můžu říci, že za hodinu a půl u doktora Procházky, jsme napsali stejně kódu, jako za tři hodiny tady, ale kvalitou mnohem vyšší. Za velký problém bych označil výuku ve třech hodinách v kuse. Celou dobu se soustředit je velice obtížné pro studenty, obzvlášť při programování. Připravit si výuku na 3 hodiny je také velmi obtížné, kdyby se výuka rozdělila na 2x, látky by se probralo více a studenti by ji to lépe chápali. Velkým plusem pro předmět bylo zařazení témat jako xDebug, GIT a AngularJS. Také se mi líbil týmový projekt, bohužel byl až na konci semestru a jen jeden.
PhDr. Jakub Lapeš [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Pan doktor má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
PhDr. Josef Procházka, Ph.D. [41-KITTV], Building Web Applications [OKB1319305, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Navzdory dané hodinové dotaci v kombinovaném studiu jsme vhlédli poměrně hluboko pod pokličku HTML5, responzivních technik CCS3 a JS. Na knihovny funkcí (jQuery), ukládání dat do struktury prohlížeče, ani programování na straně serveru se bohužel nedostalo, ale vzhledem k širokému záběru předmětu a hodinové dotaci to asi nebylo možné. Cvičení hodnotím jako velmi přínosná, zadaná témata mě často motivovala k dalšímu samostudiu. Zkouška probíhala v prostředí Moodle.
PhDr. Josef Procházka, Ph.D. [41-KITTV], Building Web Applications [OKB1319305, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento předmět byl pro mne velice přínosný, výuka byla skvěle vysvětlena.
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Výborný a přínosný předmět, dobře strukturovaný, během výuky student obdrží veškeré potřebné informace. Přístup vyučujícího vstřícní, ochotný a vždy nápomocný
PhDr. Miloš Prokýšek, Ph.D. [41-KITTV], Database Application Development and AdministrationB [OB1319407, cvičení]
Jiří Hofman, 22.06.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je dobrý a zajímavý. Ovšem špatné je, že vývojové prostředí ve kterém jsme měli pracovat bylo zprovozněno na poslední tři lekce, takže se toho moc nestihlo...
PhDr. Miloš Prokýšek, Ph.D. [41-KITTV], Database Application Development and AdministrationB [OB1319407, přednáška]
Jiří Hofman, 22.06.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je dobrý a zajímavý. Ovšem špatné je, že vývojové prostředí ve kterém jsme měli pracovat bylo zprovozněno na poslední tři lekce, takže se toho moc nestihlo...
PhDr. Miloš Prokýšek, Ph.D. [41-KITTV], Database and information systems [OKB1319301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět je velmi hutný. Část vyučujícím poskytnutých studijních materiálů je v angličtině, což nepovažuji nutně za mínus, ale někomu může hlubší pochopení činit určité obtíže.
PhDr. Miloš Prokýšek, Ph.D. [41-KITTV], Database and information systems [OKB1319301, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento předmět byl pro mne velice přínosný, výuka byla skvěle vysvětlena.
PhDr. Petra Vaňková, Ph.D. [41-KITTV], Designing of Instructional Materials [OKN2319814, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.06.2015, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Paní magistra má vstřícný přístup ke studentům. Ke stanoveným požadavkům: Překvapilo mě, že takto prakticky zaměřený předmět je zakončen zkouškou, klasifikovaný zápočet za praktickou práci by byl z mého pohledu vhodnější.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html