InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Jolana Ronková, Ph.D. [41-KPPP], The Didactic Development of Computer Literacy [OKB7315304, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.02.2015, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Výklad byl spíše strukturovaný pro učitelky ze ZŠ. Nám učitelkám v MŠ toho nedal tolik, kolik jsme si představovali. Měl by být zaměřen více na děti z mateřské školy např. jak s nimi pracovat, ukázka pomůcek pro rozvoj prečtenářské gramotnosti apod.
PhDr. Marie Rychlíková, Ph.D. [41-KPPP], Didactics of development of initial literacy I [O01215154, cvičení]
Karolína Pešinová, 25.01.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Osobně si myslím, že by pro nás studenty byla lepší souvislejší praxe. Třeba 14 dní v kuse, kde bychom museli učit. Náslechy jsou také dobré, ale nedají člověku tolik, co zažitá zkušenost. Jsem ovšem ráda, alespon za něco.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didactics of development of initial literacy I [OK0615154, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Dokonalá znalost problematiky z hlediska jak mikro (pedagogického), tak makro (vzdělávací politika). Hluboký vhled a reflexe moderních trendů ve vzdělávání u nás i ve světě. Zjevný hlubký osobní zájem o věc a nasazení, příjemná, uvolněná a motivující atmosféra.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didactics of development initial literacy II [OK0615155, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.06.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Bez připomínek. Paní docentka je člověk na svém místě. Atmosféra při jejich přednáškách je perfektní, přínosná, inspirativní a přátelská. Děkuji za vše.
Student has disallowed display of personal data, 12.06.2014, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Děkuji za dokonale praktické a pro každého učitele potřebné přednášky. Škoda jen, že takových není podstatně více.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didactics of development of initial literacy I [O01215154, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 25.01.2013, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I. přednáška byla pro mě velmi obohacující. Naučila jsem se spousty zajímavých a nových věcí, výklad jsme dostávaly přímo tištěný, byl jasný, dobře strukturovaný, prostě přenášky byly moc fajn.
Student has disallowed display of personal data, 28.01.2016, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Vyučující je vstřícná, milá. Chová se ke studentům, i přes svou funkci, velmi pěkně. Látka je dobře strukturovaná a lehce uchopitelná.
prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy [41-KPPP], Didactics of development initial literacy II [O01215155, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 24.05.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Považuji tento předmět pro své budoucí povolání za velmi stěžejní, ale vzhledem k organizaci jsem někdy pochybovala o tom, že tomu tak opravdu je - z časové dotace by se určitě zejména z hlediska seminářů dalo vytěžit mnohem víc.
Přesto velmi oceňuji seznámení s různými metodami výuky čtení a psaní (Sfumato, Comenia script, ...) a s lidmi, kteří jsou pro ně zapálení. Také přednáška o leváctví byla velmi přínosná. Nejpřínosnější pro mě přesto byly přednášky od paní profesorky Wildové, která umí předat své nadšení pro obor. Zejména důraz na individualizaci a nelpění na zbytečnostech, seznámení s možnostmi testování a rozbory chyb ve čtení a psaní byly velkým přínosem.
Myslím, že k tomu, abych byla připravená vést prvňáčky jejich nejsložitějším obdobím školní docházky, vede ještě dlouhá cesta, mnoho přemýšlení a přečtené literatury, ale základ tu je.
Připadá mi trochu škoda, že základní doporučená skripta jsou z roku 1998, což mi připadá docela dávno. Doufám, že se od té doby mnoho věcí změnilo k lepšímu, a bylo by hezké je zařadit i do skript.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html