InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. [41-KSP], Special Education - Individuals with Visual Impairment I [OBPS18908, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Paní docentka Květoňová měla velmi pozitivní přístup, což zlepšovalo atmosféru ve třídě a hodiny byly více uvolněné. Výklad mnohdy suplovaly videa, což nám více přiblížilo praxi, stejně tak jako příklady od paní docentky - to hodnotím jako velké plus. Minus je asi jen za zkoušku, zejména přísný časový limit: 10 minut, bylo nutné být tedy velmi dobře připraven na zkoušku -> velký handicap mají tedy logicky ti, kdo na přednášky nechodí a nečtou povinnou literaturu. Řekl bych ale, že hodnocení bylo nakonec mírné.
doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. [41-KSP], Special Education - Individuals with Visual Impairment I [OBPS18908, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 26.06.2013, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Výuka spíše roztříštěná, materiál ke zkoušce hlavně jedna publikace
doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. [41-KSP], Ethics in the Helping Professions [OBPS18925, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Pro mě největší zklamání tohoto semestru. Měl jsem od předmětu velká očekávání a i výběr povinné literatury (V.Frankl), o které jsme měli psát esej, ve mě vzbudil velký zájem. Asi jako jediný student jsem se účastnil všech přednášek a cvičení(!), účast ostatních se s dalšími přednáškami drasticky snižovala (na 2. přednášce polovina lidí (~100), na dalších už jen okolo 20, na konci semestru už jen pár jedinců - a to to byl předmět pro 2 obory!). Témata přednášek byla vybrána i vcelku dobře, ale jejich prezentace byla velmi špatná - prakticky jen nezáživný čtený text z prezentací a výklad, navíc informačně chudé - obecně známé informace. Přednášející se snažila, ale příliš jí to nešlo, narazila podle mého na silný nezájem studentů o etiku a asi filosofii obecně (což je podle mě zarážející, neboť jako odborníci pracující s lidmi bychom se o tyto věci měli velmi zajímat). Hostující přednášející byl dle mého velmi nekvalitní (zajímám se o stejnou oblast jako on), z řad studentů nás tam byli asi 4(!). Prezentace studentů neposkytovaly příliš mnoho nových informací, a i když na nich byla povinná docházka, drtivá většina studentů nepřišla vůbec, zbylí nedávali pozor. Psaní eseje bylo nakonec samoúčelné, pomohlo by např. rozebrat dané dílo na přednášce a také jeho možný vliv. Navrhoval bych, aby byl tento předmět koncipován úplně jinak, etika se dá vykládat lépe a hlavně mnohem zajímavěji, neboť má mnoho co nabídnout. Pokud by se učila takto, tak pak není divu, že je povědomí o ní tak malé, málokoho zajímá a že se etika bere spíše jako něco člověka zbytečně zatěžujícího, i když je to v reálu jedna z věcí, která ho odlišuje od zvířete.
doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. [41-KSP], Ethics in the Helping Professions [OBPS18925, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 28.06.2014, 1. Year, Psychologie, Bachelor's
Pro mě největší zklamání tohoto semestru. Měl jsem od předmětu velká očekávání a i výběr povinné literatury (V.Frankl), o které jsme měli psát esej, ve mě vzbudil velký zájem. Asi jako jediný student jsem se účastnil všech přednášek a cvičení(!), účast ostatních se s dalšími přednáškami drasticky snižovala (na 2. přednášce polovina lidí (~100), na dalších už jen okolo 20, na konci semestru už jen pár jedinců - a to to byl předmět pro 2 obory!). Témata přednášek byla vybrána i vcelku dobře, ale jejich prezentace byla velmi špatná - prakticky jen nezáživný čtený text z prezentací a výklad, navíc informačně chudé - obecně známé informace. Přednášející se snažila, ale příliš jí to nešlo, narazila podle mého na silný nezájem studentů o etiku a asi filosofii obecně (což je podle mě zarážející, neboť jako odborníci pracující s lidmi bychom se o tyto věci měli velmi zajímat). Hostující přednášející byl dle mého velmi nekvalitní (zajímám se o stejnou oblast jako on), z řad studentů nás tam byli asi 4(!). Prezentace studentů neposkytovaly příliš mnoho nových informací, a i když na nich byla povinná docházka, drtivá většina studentů nepřišla vůbec, zbylí nedávali pozor. Psaní eseje bylo nakonec samoúčelné, pomohlo by např. rozebrat dané dílo na přednášce a také jeho možný vliv. Navrhoval bych, aby byl tento předmět koncipován úplně jinak, etika se dá vykládat lépe a hlavně mnohem zajímavěji, neboť má mnoho co nabídnout. Pokud by se učila takto, tak pak není divu, že je povědomí o ní tak malé, málokoho zajímá a že se etika bere spíše jako něco člověka zbytečně zatěžujícího, i když je to v reálu jedna z věcí, která ho odlišuje od zvířete.
doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. [41-KSP], Inclusive Pedagogy [OKBUV18044, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
velmi profesionální a lidský přístup
Student has disallowed display of personal data, 02.01.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento předmět byl pro mne velice přínosný, výuka byla skvěle vysvětlena.
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2015, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Děkuji za pohodové semináře.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Prednasky jsou prinosne, pani Kvetonova pusobi prijemnym dojmem, vyklad stoji za ucast a podane informace jsou rozhodne prinosne. Dekuji za diskusi a pratelskou atmosferu pri prednasce.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html