InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Assistance practice in mathematics [OB2310V06, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 17.06.2014, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Asistentská praxe byla pro mne jedním z nejpřínosnějších předmětů na fakultě. Škoda, že je zaměřená pouze na matematiku, rozhodně bych ocenila podobný předmět i z češtiny, angličtiny, případně dalších oborů.
Student has disallowed display of personal data, 30.06.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Tento předmět hodně oceňuji, protože je to aktuálně jediný, kde si mohu vyzkoušet skutečnou práci učitele. Vřele bych ho doporučil celeé fakultě, nejen matematickým oborům. Malinko mi k tomu chybí větší žívá diskuze o tématech a problémech na která stedenti během praxí narazí, přeci jenom online forum ještě není příliš zažítý způsob komunikace o problémech školy pro většinu lidí.
PhDr. Veronika Havelková, Ph.D. [41-KMDM], Elementary mathematics [OB2310206, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 26.01.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Lepší než 45 minut výuky každý týden, kdy se nic nestihne, by bylo lepší 90 minut výuky prvních 6 týdnů, kdy by si student osvěžil tyto elementární znalosti, ... nebo alespoň 90 minut jednou za 14 dní.
doc. RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D. [41-KMDM], Graduate thesis preparation seminar [OB1310109, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2013, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velmi přínosný předmět, bylo zodpovězeno spousta našich otázek a ještě mnohem více.
Student has disallowed display of personal data, 22.05.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Předmět byl naplněn názornými ukázkami problematiky a studenti byli vedeni k samostatné práci ve které cvičili nastudované informace.
prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. [41-KMDM], Introduction into logic [OBUZ10V001, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Jednoduchý a zábavný předmět, který naučí myslet i lidi, u kterých by už nikdo nedoufal...
Mgr. Anežka Nováková [41-KMDM], Assistance practice in mathematics [OB2310V06, praxe]
Student has disallowed display of personal data, 08.01.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Asistentská praxe na ZŠ Brána Jazyků Mikulandská byla báječná. Tamější paní učitelka je kreativní, podává žákům učivo srozumitelně a nám praktikantkám dávala cenné rady, dělila se s námi o své poznatky a zkušenosti.
Mgr. Derek Pilous, Ph.D. [41-KMDM], Introduction into LaTeX [OB2310253, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Velmi potřebný předmědmět pro studenty oboru matematika.
PhDr. Eva Řídká, CSc. [41-KMDM], Problem solving for secondary mathematics [ON1310N002, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
Celkově z mého pohledu velmi zbytečný předmět a i koncepce byla zvláštně zvolená.
Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry I [OB2310N016, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 13.09.2015, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vzhledem k tomu, že paní magistra neporačuje ve výuce navazujícího předmětu AGII, pak vyučující navazujícího předmětu očekává jistou znalost, kterou budeme my, studenti, postrádat. Mřížové body jsou fajn, ale nelze na nich stavět půlku semestru.
Kladně hodnotím dostupnost materiálů z výuky.
  • Děkuji za podnět. Budeme to s vyučující řešit.

    Naďa Vondrová
    Mgr. Veronika Tůmová, Ph.D. [41-KMDM], Assistance practice in mathematics [OB2310V06, praxe]
    Student has disallowed display of personal data, 17.12.2015, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Tento kurz hodnotím velmi velmi kladně.
    Poznala jsem nové lidi, nové děti, vyzkoušela jsem si asistenci (pomoc) slabším i nadaným žákům. Zkusila jsem si na chvíli učit v hodině. Pomáhala jsem opravovat sešity s DÚ nebo se samostatnou prací. Vyráběla jsem pomůcky do hodin. Viděla jsem různé metody a přístupy různých učitelů. Měla jsem možnost sdílet své poznatky s ostatními účastníky kurzu.
    Přestože tento kurz není primárně určen studentům Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a přestože jsem se bála, že nebudu mít dostatek zkušeností (začátek 2. ročníku), cítím, že mi to dalo nejvíc zkušeností za dosavadní studium. Vybrala jsem si skvělou paní učitelku, která vyhovovala mým představám. Dostala jsem se do 3. třídy ZŠ a viděla mnoho. Nejvíc se mi líbilo, že jsem zažila celý den a pak i týden v jedné třídě a viděla, jak se děti učí. Nejen matematiku, ale i ostatní předměty. Zažila jsem s nimi celou jednu látku. Sledovala jsem, jak je paní učitelka s látkou seznamuje, jak ji s nimi procvičuje a viděla jsem výsledky. To bylo pro mne asi nejdůležitější.
    Velmi doporučuji. Já jsem nanejvýš spokojená. Děkuji
    Student has disallowed display of personal data, 12.02.2016, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Jako vyučujícího jsem zde označil Mgr. Veroniku Tůmovou. Nemůžu nezmínit Mgr. Jaroslavu Kloboučkovou, ke které na praxi chodím. Pokud bych měl hodnotit ji jako vyučující, odpovědi by byly na chlup stejné.
    Student has disallowed display of personal data, 22.05.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
    Pro obor Učitelství pro 1. stupeň je tento předmět důležitý v tom, že se setkáte s různými přístupy k matematice, s různými učiteli a s různými učebními metodami.
    Já jsem pomáhala celý semestr v jedné třídě, kde jsem po chvíli viděla i výsledky své práce. Pro začínající učitele je to minimálně skvělá příležitost, jak si to učení vyzkoušet.
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Assistance practice in mathematics [OB2310V06, praxe]
    Student has disallowed display of personal data, 15.09.2013, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Obecně velmi pěkný předmět, kde funguje spolupráce se školami a fakultou. Paní docentka je dobře dostupná, i když jsem ji za celou dobu ani jednou neviděl. Zvážil bych jedno krátké setkání, např. na začátku semestru, kdy by všem v krátkosti řekla, o co půjde, předmět by byl daleko osobnější.
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education seminar of the Dep. of Mathematics and Mathematical Education [ON1310103, seminář]
    Pavel Sovič, 10.02.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Líbí se mi, že semináře se účastní i lidé, kteří nejsou zaměstnanci katedry. Skvělé na semináři je to, že hosté jsou nejen z ČR.
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education III [ON2310N009, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 28.01.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    ochotná pomoci, všechno předem dané a určené, palec nahoru =o))
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education I [ON2310002, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 29.01.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Děkuji za vstřícnost.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Předmět je veden velmi prakticky a v 1. semestru mi přišel výrazně nejzajímavějším a rozhodně pro práci učitele nejužitečnějším. Myslím, že by bylo lepší ho mít klidně více hodin.
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education I [ON2310002, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 29.01.2013, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Děkuji za vstřícnost.
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    viz. přednáška
    prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. [41-KMDM], Mathematics education III [ON2310009, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 05.02.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    U tohoto předmětu bych uvítal větší hodinovou dotaci. Vzhledem k úvodním praxím na SŠ a nepředvídatelnému rušení výuky v průběhu semestru bylo hodin až nezvykle málo, což si myslím, že je škoda.
    Pavel Sovič, 15.12.2014, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Tento předmět považuji za svůj nejpřínosnější během celého studia na fakultě. Doc.Vondrová je člověk na svém místě. Klade nároky, které nejsou malé, ale nemám problém s tím se věci doučovat a přemýšlet nad nimi. Líbí se mi dostatek materiálu a skvěle propracovaný kurz v moodlu, kde člověk plní úkoly na které dostává zpětnou vazbu a to jak od spolužáků, tak od přímo vyučující. Zároveň je pěkné vidět, že když člověk dodržuje během výuky na ZŠ předkládané nápady, tak v reálné výuce většinou fungují. Navíc je kurz, kde vyučující k výuce přistupuje didakticky a názorně. Jsem velice spokojen a nadšen :)
    Student has disallowed display of personal data, 22.01.2015, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Asi nejlepší a hlavně nejpřínosnější předmět (spolu s DMI a DMII) za celé studium na fakultě. Požadavky na splnění jsou poměrně rozsáhlé, nicméně adekvátní důležitosti předmětu. Mám jedinou výtku. Přišlo mi, že jsme se během předmětu věnovali převážné vyučování na gymnáziu a o střední odborných školách, případně učilištích mnoho řečeno nebylo. Přeci jen je rozdíl mezi výukou na gymnáziu s hodinovou dotací např. 5-4-4-4 a SOŠ s dotací 2-2-2-2.
    Student has disallowed display of personal data, 02.01.2016, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Děkuji za setkání s panem profesorem Hejným. Považuji si zejména jeho velmi cenných didaktických rad. Setkání s ním mě vždy nabije novou energií a obnoví moje přesvědčení.
    Mgr. Michal Zamboj, Ph.D. [41-KMDM], Synthetic geometry III [OB1310N007, přednáška]
    Student has disallowed display of personal data, 26.01.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Jednoduše řečeno, všechny požadavky ke splnění jsou o něco těžší, než by podle mě měly být. Rozumím, že je třeba držet určitou úroveň předmětu, ale nesouhlasím s tím, aby ke splnění bylo nutné absolvovat relativně náročnou písemku, dělat celkem pracnou seminárku a JEŠTĚ NAVÍC povinně řešit domácí úlohy, které jsou naprosto brutální:D
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry II [OB2310N204, cvičení]
    Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Testy nebyly opraveny v termínu.
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Analytic Geometry I [OB2310203, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 05.09.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
    Ústní zkouška z tohoto přemětu je dle mého neadekvátní a zbytečná a je jen kvůli tomu,aby se vyšlo vstříc navýšeným kreditům. Není tam žádná teorie, která by se dostatečně neprozkoušela při testu. Chudák pan doktor Zhouf neměl co zkoušet a tak vlastně jen zjišťoval, jestli jsme test neopsali...
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Geometry [OKN2310N15, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 17.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Klasická geometrie, s výkladem problémy nebyly. Narozdíl od Bc. studentů byly i včas opravené testy. Bohužel asi právě na úkor Bc. studentů.
    doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. [41-KMDM], Geometry [ON2310N215, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Perfektně vedený seminář, vzbudil můj zájem o danou problematiku a značně rozšířil mé znalosti v tom ohledu.
    Mgr. Jana Žalská, Ph.D. [41-KMDM], Problem solving for secondary mathematics [ON1310N002, seminář]
    Student has disallowed display of personal data, 14.02.2014, 1. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
    Celkově z mého pohledu velmi zbytečný předmět a i koncepce byla zvláštně zvolená.
     
    Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html