InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. RNDr. Ladislav Kvasz, DSc., Dr. [41-KMDM], Calculus I [OB2310006, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 19.02.2014, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Moc nechápu, proč se přednáška a cvičení kryje jen zhruba ze 3O% učiva. Větší provázanost by vůbec neškodila. Navíc vzhledem k tomu, že si každý z vyučujících nezávisle na tom druhém vypsal termíny, byl poslední termín zápočtu i zkoušky dost natěsno.
Mgr. Derek Pilous, Ph.D. [41-KMDM], Calculus I [OB2310006, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
K výkladu a průběhu hodin bych si námitky nedokázal snad ani vymyslet, takže tuto část přeskočím, za mě 10/10.
Následující komentář nepíšu ani tolik kvůli sobě (ačkoli jsem předmět absolvoval poměrně těsně, větší příprava by to vyřešila) , jako kvůli ostatním. V "třídě" tohoto semináře se nacházeli spolužáci s větším pedagogickým potenciálem, než který mám já. Přesto řada z nich v předmětu neuspěla, protože podmínky ke splnění byly na ně příliš rozsáhlé. Snad se jedná o můj omyl, ale mám pocit, že to trochu směřuje proti účelu fakulty, který by měla mít. S nadsázkou řečeno, absolventi studia by neměli být dobrými matematiky, ale učiteli - ty česká společnost akutně postrádá a neadekvátní obtížnost (případně neúměrné převážení teoretické šíře studia vůči prakticky aplikovatelné) oboru této situaci akorát přihorší. Nevím ovšem, kde tento problém vzniká, zda je to dílo kolektivu katedry, fakulty nebo nějaké další nadřazené instance.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html