InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
prof. Mgr. Milan Pokorný, Ph.D., DSc. [32-MUUK], Equations of Mathematical Physics [NOFY163, přednáška]
Matěj Dvořák, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Forma teoretické části zkoušky byla nešťastná. Vybírání pouze jedné otázky ze zhruba třiceti vnášela do věci značný prvek náhody, protože otázky rozhodně nebyly srovnatelně náročné. Bylo by férovější je sloučit do skupin podobně, jako to bylo v předchozím semestru, aby někdo nemohl vyletět na nepochopení malého zlomku učiva.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Pokorný je výborný přednášející. Tématu rozumí zjevně velice, na dotazy ovšem odpovídá bez výjimky. Oceňuji, že vypisuje seznam otázek ke zkoušce. U ní je prof. přímeřěné mírný - je náročný, ale férový.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Precizní výklad, na který jsem měl možnost si za poslední roky zvyknout. Není co vytknout, snad jen neznalost zpracování králíka.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Přednášející perfektně vysvětloval teorii a zároveň ukazoval příklady, kde se teorie využívá
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Tak ako na predošlých prednáškach z analýzy, aj tu je výklad prof. Pokorného na vysokej úrovni.
Petr Rašek, 21.01.2024, 3. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Pan profesor je výborný přednášející na celý pětisemestrální kurs analýzy. Naučil jsem se opravdu hodně.
RNDr. Karel Tůma, Ph.D. [32-MUUK], Equations of Mathematical Physics [NOFY163, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nadšení a energie (i kinetická z rázování před tabulí) doktora Tůmy zachraňovala atmosféru předmětu :)
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Nadšený vyučující, který příklady vysvětlí i s tím, na co si dávat pozor. Možná byla občas rychlost na škodu, ale to záleží na studentovi. Možná by ale stálo za to dávat více příležitostí získávat body za aktivitu, nebo příležitosti zdůrazňovat.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Cvičící byl milý, nápomocný, vždy v dobré náladě. Příklady občas prokládal vtipnými komentáři. Oceňuji mírné hodnocení DÚ (někdy možná až moc mírné).
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výborný cvičící, vše přehledně vysvětlil, na zápočet i početní část zkoušky jsem díky němu byl výborně připravený.
Student has disallowed display of personal data, 15.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Rychlost
Author of entry is known to survey organiser, 04.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Velmi vtipný cvičící, běhá u tabule ze strany na stranu a u toho se usmívá od ucha k uchu. Nejvíc se usmívá, když zrovna uhádl řešení.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
perfektný cvičiaci
Petr Rašek, 21.01.2024, 3. Year, Matematické modelování, Bachelor's
Karel Tůma je výborný cvičící na celý pětisemestrální kurs analýzy. I při polovičním počtu hodin než dříve se stihlo vše podstatné a srozumitelně. A pokud se na něco nedostalo, připravil dodatečné materiály.
Comment on course, Equations of Mathematical Physics [NOFY163, cvičení]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Oproti předchozím analýzám má tato cvičení s dotací pouhé 1h/týdně. Myslím,že to příliš nevadilo, ale řekl bych, že by ani nevadilo mít hodiny dvě - tak jako tak je ale, stejně jako snad u každé matematiky, potřeba spočítat mnoho příkladů sám.
Získat zápočet bylo jednoduché, oceňuji, že toto odráželo časovou dotaci cvičení.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Cvičení mě naučila počítat, ovšem některé příklady probrané na cvičení byly nesmírně technické a nereprezentativní toho, co nás dále čekalo.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Nejdůležitější principy byly srozumitelně vysvětleny na různých příkladech. Navíc byly k dispozici podrobné poznámky ke cvičení. Obojí z tohoto cvičení udělalo nejlepší cvičení v tomto semestru.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
veľmi kvalitné cvičenia
Comment on course, Equations of Mathematical Physics [NOFY163, přednáška]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Jako každá analýza, i tato je těžká, ovšem oproti předchozím je v mnohem menším rozsahu. Bez znalostí z předchozích semestrů je (očekávatelně) velmi těžké cokoliv pochopit (zejména teorie distribucí, integrálu). Oceňuji fyzikální motivaci při odvozování jednotlivých rovnic.
K přednášce jsou k dispozici výborná skripta, během našeho běhu byly přednášky nahrávány plus jsou k dispozici záznamy ze starých.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
5. semestr, díky kterému jsem pochopil, proč jsme vlastně spoustu věcí u distribucí ve 4. semestru dělali a důstojné zakončení kurzu analýzy.
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Stejně jako předchozí 4 semestry skvělá přednáška. Líbila se mi návaznost na předchozí semestr - teorie disribucí, FT, Reziduová věta.
Student has disallowed display of personal data, 27.01.2024, 3. ročník, Matematické modelování, Bachelor's
Veľmi praktický predmet, človek sa naučí riešiť základné fyzikálne rovnice a nadobudne pocit, že s parciálkami to nie je také beznádejné, ako sa na prvý (druhý) pohľad môže zdať. Tiež som tu získal istotu pri páci s distribúciami a Fourierovou transformáciou, ktoré sa preberali v minulom semestri.
Jediná vec, ktorá podľa mňa nebola úplne ideálna, je výber otázok do ústnej časti skúšky, kde si študent vylosuje jednu otázku z dopredu známeho zoznamu. Otázky boli podľa mňa zamerané príliš úzko a veľmi sa líšila ich náročnosť. Napríklad otázka požadujúca formuláciu a dôkaz jednej vety (ktorej dôkaz bol dlhý a náročný) je podľa mňa oveľa ťažšia ako otázka požadujúca vysvetlenie problematiky s odvodením niečoho, alebo otázka požadujúca formuláciu a dôkaz ľahkej vety s uvedením pomocných viet a dôkazom dôsledkov. Aj keď uvedené príklady sú čo sa týka množstva učiva ekvivalentné, je pre mňa omnoho ťažšie vstrebať a pochopiť jednu ťažkú vetu s dôkazom, ako viacero ľahších logicky prepojených celkov. Preto na základe zoznamu otázok som mal pocit, že skúška bude veľa o náhode, keďže pri niektorých širších otázkach, aj keby som látku neovládal, vedel by som napísať aspoň čiastočnú odpoveď (formulovať niektoré vety a dôsledky), ale keby som dostal otázku na formuláciu a dôkaz ťažkej vety, pravdepodobne by som ju nezvládol zodpovedať ani keby som bol dobre pripravený.
Možno to je ale iba nesprávny dojem zo zoznamu otázok, keďže skúška bola celkom príjemná a mal som na nej možnosť ukázať, čo viem.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html