InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Pan doktor je velmi dobrý kantor. Výklad má poutavý, někdy prohodí pár vtipů a určitě se nikdo na jeho hodinách nenudí. Na zkoušku chce, aby student uměl úplně všechno, ale na druhou stranu se zkouška skládá opravdu pouze z toho učiva, co je probráno na přednášce. Tento předmět jsem si opravdu díky panu doktorovi hodně oblíbil, ačkoliv patří určitě k náročným. U zkoušky je pak nutné spočítat několik příkladů a přesvědčit pana doktora o svých teoretických znalostech. Líbilo se mi, jak měl pan doktor na některá témata připravené poznámky, takže jsme mohli opravdu celou přednášku pouze poslouchat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pan doktor je proste goat, vyborny vyucujici
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Vyučujícímu není co vytknout, jen snad to, že pro svou genialitu a nadšení nechápe nedostatky a trápení "běžných lidí".
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Paní doktorka je opravdu velmi ochotná, látku vysvětluje úplně perfektně. Když jsme něco nevěděli, tak jsme se mohli úplně v klidu doptat. Na začátku cvičení vždy ve zkratce zopakovala přednášku, což nám moc pomohlo, že jsme si danou teorii i zopakovali. Paní doktorka s námi udržovala dokonce až přátelský vztah, což moc oceňuji. Na cvičeních jsem se cítil opravdu dobře. Zápočet byl hodně férový, nemám paní doktorce co vytknout.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
pani doktorka ma velice lidsky pristup a vyucuje velice dobre
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Nejmilejší vyučující v KDM. Vytknul bych jí snad jen to, že pro svou ochotu není paní doktorka schopna odbýt irelevantní či všetečný dotaz studenta, který je zbylým studentům úplně k ničemu. (Tak jsem to alespoň vnímal já a můj spolusedící...)
Comment on course, Geometry I [NMTM203, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Cvičení dokonale kopírovalo přednášku, vlastně jsme vždy procvičili to, co jsme udělali na přednášce. Cvičení nám pomohlo látku z přednášky lépe pochopit a díky paní doktorce jsme si to dokázali i lépe představit. Zápočtové testy byly na úrovni příkladů, které se dělají na cvikách normálně. Myslím si, že cvičení nebyla zase tak moc náročná (v porovnání například s MA), ale za to sloužila jako skvělé doplnění přednášky.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
cvika byla skvela k lepsimu pochopeni prednasky
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Než jsem se rozkoukal, předmět mi utekl, ale to je opakující se motiv. Na předmětu bych neměnil nic.
Comment on course, Geometry I [NMTM203, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 16.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Přednáška dává analytické geometrii na SŠ didaktické rozměry, což se mi moc líbí. Samozřejmě i do velké míry rozšiřovala středoškolské učivo, což vedlo k hlubšímu pochopení tématu. Sylabus neobsahuje tolik důkazů (jako například u MA), ale za to obsahuje vysoký počet různých odvození atd. (některé z nich se hodí právě při výuce na SŠ). Učivo z části navazuje na lineární algebru, takže doporučuji si ji zopakovat.
Student has disallowed display of personal data, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
predmet velice prijemny s velkym durazem na porozumeni
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Year, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
V předmětu jsem se tak 3. či 4. hodinu ztratil. Pan doktor Halas však dokáže člověka důsledně přesvědčit, že je to chyba studenta, nikoliv vyučujícího či předmětu. Moc jsem oceňoval humor zakomponovaný v přednáškách.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html