InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Matúš Maciak, Ph.D. [32-KPMS], Statistics for Financial Mathematics [NMFM301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
Probíraná látka nebyla zrovna jednoduchá a chyběla mi nějaká zapojenost “publika”, přece jenom to není přednáška. Abychom si třeba zkusili některé sami spočítat a ptali se, když si nevíme rady. V první části semestru jsme jen opisovali teoretické řešení příkladů z tabule a ke konci hodiny nám to bylo ukázáno na nějakém těžším příkladě, což mi bylo na dvě věci, když jsem si nevěděl rady ani se základními.
Věřím, že by opravdu další ročníky ocenily třeba první cviko vysvětlit to na teoretických příkladech, pak si to sami na jednodušších zkusili a cvičící by byl nápomocen a na konci ukázal ten těžší příklad, což pochopitelně vše za 90min nejde stihnout.
Co mě neskutečně vadilo bylo zadání zápočtu ve slovenštině! Pochopím, že je výuka vedena v jeho rodném jazyce, který je trochu podobný češtině, ale upřímně i s překladem anglického zadání bych měl menší potíže než s “pretekárskými koňmi”.
Comment on course, Statistics for Financial Mathematics [NMFM301, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2024, 3. ročník, Finanční matematika, Bachelor's
1. půlka semestru byla dosti náročná a jsem rád, že zde byly úkoly a my tak byli nuceni si k tomu každé pondělí večer sednout a zopakovat si to. 2. půlka semestru, kdy jsme testovali hypotézy v R mi přišla velmi užitečná a praktická.
Co mi dosti chybělo bylo propojení s přednáškou,… Nejsem jediný, kdo by uvítal spíše 2 cvika (první spíše opakovací a základní příklady a až to druhé složitější, takhle jsem z toho cvika toho moc neměl protože jsem vlastně nevěděl, co dělám a pochopil to až při domácím úkolu a přípravě na započet) a 1 přednášku, zvláště když přednáška skočila už na začátku prosince… Nebo jen úprava z 4/2 -> 3/3?
Comment on course, Statistics for Financial Mathematics [NMFM301, přednáška]
Filip Dávidík, 03.02.2024, 3. Year, Finanční matematika, Bachelor's
Myslím si, že by stálo za to opravit četné chyby v důkazech vět a případně je i přepsat do čitelné formy.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html